اخباربرتربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

ایرانول در بین صد شرکت برتر کشور باز هم خوش درخشید

به گزارش صنعت کار، این شرکت موفق شد از رتبه 87 در سال گذشته به رتبه 83 در سال 98 ارتقا یابد و در سال گذشته نیز از رتبه 97 به 87 ارتقا یافته بود.
این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاري و با استناد به صورت های مالی تائید شده و ارزش افزوده ، میزان دارایی و اشتغالزایی ، سودآوری و ارزش بازار انجام می گیرد.
امسال نیز ضمن اعلام مهمترین نتایج رتبه بندی بنگاه های اقتصادی و ارائه گزارشی از وضعیت رشته های مختلف کسب و کار در کشور از شرکت های پیشرو و شرکت های دارای رتبه های ویژه تقدیر به عمل آمد.
بیست و دومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان IMI 100 با حضور مقامات ارشد کشور، نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع و معاون ، مديران ارشد بنگاه‌هاي اقتصادي، سازمان‌ها و اساتید و صاحب نظران حوزه مدیریت و اقتصاد و جمع کثیری از فعالان و خبرگان صنعت، تولید، خدمات و تجارت برگزار شد.
گفتنی است؛ سازمان مدیریت صنعتی هر ساله اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران می نماید. این رتبه بندی که 500 شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاههای اقتصادی و گروه های صنعتی (رشته های مختلف کسب و کار) گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا