اخباربانک و بیمهویژه ها

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعبه کیش

به گزارش صنعت کار، در این نشست که با حضور همکاران و شبکه فروش شعبه کیش برگزار شد مدیرعامل بیمه دی با اشاره به موفقیت های اخیر شرکت بیان کرد: نتایج مثبتی که اخیرا کسب شده، نتیجه همدلی، همفکری و تلاش همه ارکان سازمان است. انسجام سازمانی و کار تیمی که به عنوان فرهنگ سازمانی در شرکت جریان دارد، اهداف ترسیم شده و افق مورد انتظار را محقق خواهد کرد و اعتقادم بر این است که کار تیمی ثمره ای جز موفقیت ندارد.
محمدرضا کشاورز در ادمه افزود: از نظر عملکرد و نتایج نه ماهه سال جاری شرکت بیمه دی به عنوان سودآورترین شرکت صنعت بیمه کشور شناخته شد در حالی که صورت های مالی این شرکت یکی از با کیفیت ترین و شفاف ترین سودها در عملیات بیمه گری را شناسایی کرده است.
وی همچنین بیان کرد: در روزهای گذشته نیز بیمه دی توانست در شاخص های فروش و بهره وری در بیست و دومین همایش شرکت های برتر ایران رتبه برتر را کسب نماید.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به برنامه های شرکت عنوان کرد: د‌ر مدل و بوم کسب و کاری که در بیمه دی داشتیم در سال ۹۸ توانستیم طبق برنامه، روند موفقیت ها را دنبال و هدفمند تر فعالیت کنیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت شبکه فروش تصریح کرد: در شرایط فعلی مهم ترین کانال فروش شرکت های بیمه نمایندگان آن هستند و در واقع هر برنامه ریزی هم داشته باشیم بدون شبکه فروش دقیق و منسجم نمی توانیم اهداف مورد نظر را تامین نماییم. در مقابل نیز با تفویض اختیار و کمیته های بهبودی که در شرکت تشکیل داده ایم دغدغه ها و چالش های نمایندگان را بررسی می کنیم و در صدد پاسخ گویی به آن ها هستیم.
در پایان این نشست همکاران و نمایندگان شعبه کیش به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا