اخباربانک و بیمهویژه ها

افتتاح سه شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش صنعت کار، این بانک با هدف ارائه خدمات بیشتر به نيازمندان جامعه و تسهيل در دسترسي براي دريافت خدمات حضوري بانکداري قرض الحسنه هموطنان، به مناسبت چهل و يکمين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران سه شعبه خود در استان هاي البرز و گلستان را افتتاح كرد.
به همین مناسبت، بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد تا با انجام الزامات و طی نمودن مراحل قانونی، ۲۶ شعبه و باجه خود در ۱۴ استان کشور راه اندازي نمايد.
بر این اساس، تعداد ۱۴ شعبه و ۱۲ باجه فعال برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، مراجعین و متقاضيان دريافت خدمات قرض الحسنه در استان هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبي، سمنان، فارس، قزوين، کرمان، گلستان، گيلان، لرستان و يزد به بهره برداري خواهد رسيد.
توسعه زمینه های اشتغالزایی و کارآفريني، برقراري عدالت اجتماعي، اقتصادي و کمک به رفع نيازهاي اقشارکم درآمد از جمله اهداف افتتاح اين شعب مي باشد.
با توجه به منابع محدود بانک قرض الحسنه مهر ایران که از طریق سپرده های مردمی تامين مي شود، اين بانک توانسته است درحوزه هاي معيشت، درمان، ازدواج، اشتغال خرد، نيازهاي اقشار جامعه را برطرف کند .
بدیهی است توجه مردم و مسئولان به تقویت منابع مالی بانک قرض الحسنه مهر ايران با تبعيت از سپرده هاي قرض الحسنه و توجه ويژه به جايگاه بانک هاي قرض الحسنه در قانون اصلاح نظام بانکي، مي تواند اين منابع را در اختيار اقتصاد مولد و نيازهاي مردمي قرار دهد.
پیروزی انقلاب اسلامی و تحوّل معنوی افراد جامعه و توجّه به آموزه هاي اخلاقي و انساني قرآن باعث شد تا رفتار قرض الحسنه به صورت يکي از مصاديق روشن عمل نيک در جامعه گسترش يابد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا