اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

5 طرح سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان برای ایام پایان سال/۱۷۰۰ تن میوه شب عید در کردستان توزیع می‌شود

به گزارش صنعت کار، محمد دره ­وزمی در جریان بازدید از انبار میوه پایان سال گفت: یک هزار و 700 تن میوه شب عید تامین شده که از اواخر اسفند امسال نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: این طرح اواخر اسفند امسال تا اواسط فروردین سال آینده در بازار کردستان به اجرا درمی‌آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان ساخت: از 5 طرح پایان سال، یک طرح آن مربوط به تهیه و توزیع میوه است که یک هزار و 100 تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب درختی در این بازه زمانی در بین شهروندان استان توزیع می‌شود.

دره­ وزمی از طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال بعنوان طرح دوم سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نام برد و افزود: این طرح بصورت همزمان با سراسر کشور به اجرا در می­آید و اکیپ‌های بازرسی این سازمان از اول اسفند امسال بر قیمت کالا و خدمات به صورت مضاعف نظارت خواهند کرد.

وی از برپایی نمایشگاه­های بهاره بعنوان طرح دیگر سازمان صمت یاد کرد و افزود: به منظور ایجاد آرامش در بازار و تامین و توزیع مایحتاج و کالاهای اساسی در بین اقشار آسیب پذیرجامعه برپایی نمایشگاه‌های بهاره را در دستور کار قراردادیم و هم اکنون در حال برنامه‌ریزی­های لازم در این خصوص هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ” فروش فوق العاده بمناسبت ایام پایان سال را از دیگر طرح های این سازمان دانست و خاطر نشان ساخت: اصناف و بازاریان در سطح بازارهای استان با کسب مجوز و نظارت ویژه بازرسان سازمان صمت اقلام مورد نیاز شهروندان را با تخفیف مناسب در اختیار شهروندان قرار خواهند داد.

دره وزمی درخصوص طرح پنجم سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان را تامین و توزیع کالاهای اساسی دانست و افزود: خوشبختانه در این راستا اقدامات بسیار خوبی شده و تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تامین و ذخیره سازی شده و در این راستا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۲۴ به‌طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و … را از این طریق اعلام کنند

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا