اخباربرتربرگزیدهراه و ساختمانویژه ها

رونق تولید یکی از جلوه‌های مقاوم‌سازی اقتصادی است

به گزارش صنعت کار، محمد اسلامی، امروز (شنبه، سوم اسفندماه) در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محور رونق تولید، به موضوع خودباوری اشاره کرد و گفت: خودباوری بحث مهمی است، هر فردی در مسیر عزت و سربلندی حرکت می‌کند باید به خودباوری ایمان داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحقق اقتدار ملی است، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان نخواستند پیروزی‌های ما را بپذیرند و با انواع و اقسام توطئه‌ها و ایجاد تحریم‌های اقتصادی سعی کردند ما را وادار به تسلیم کنند که هیچگاه موفق نشدند.

وی مقابله با تحریم‌ها را به معنی نپذیرفتن سلطه دانست و تصریح کرد: هدف از تحریم به چالش کشیدن و ناتوان‌سازی کشور است، خوشبختانه امسال و باوجود تحریم‌های اقتصادی شاهد رشد خودکفایی و افزایش تولید در بسیاری از حوزه‌ها بودیم.

اسلامی با بیان اینکه قدرت سیاسی مستلزم برخورداری از قدرت اقتصادی است، گفت: رونق تولید یکی از جلوه‌های مقاوم‌سازی اقتصادی است و جلوه دیگر آن هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت تولید است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدام‌های این وزارتخانه همسو با مقاوم‌سازی اقتصاد و رونق تولید، گفت: ما در همه حوزه‌ها بر استفاده حداکثری از توان داخل هدف‌گذاری کرده‌ایم که نمود آن در بخش حمل‌ونقل ریلی با تولید ریل و سوزن قابل ملاحظه است. همچنین ظرفیت بسیار خوبی برای تولید ناوگان ریلی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی فراهم شده که با استقبال قابل توجهی از سوی تولیدکنندگان روبه‌رو شده است.

، نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی ایرانی با محور رونق تولید صبح امروز با حضور سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در محلی مصلای تهران آغاز به کار کرد.

منبع: شانا
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا