اخباربرتربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

استان خراسان رضوی، پیشرو در حوزه معدن و صنایع معدنی

به گزارش صنعت کار، محمدرضا مس فروش در مراسم رونمایی از رقومی سازی و یکپارچه سازی اطلاعات ژئوشیمیایی بخش های مهمی از استان خراسان رضوی در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق گفت: سازمان زمین شناسی و فعالیت های فنی آن بسیار مهم و پایه ای است و عملکرد فنی و اثربخشی دارد.

وی اقدامات انجام شده را یکی از محورهای توسعه دانست و اظهار امیدواری کرد؛ نتایج تحقیقات، موجب رشد بیشتر اکتشافات مواد معدنی در استان گردد.

مس فروش با بیان اینکه هر سه وجه صنعت، معدن و تجارت در استان حائز اهمیت است، گفت: در حوزه سنگ های معدنی، استان وضعیت ویژه ای دارد و در زمره استانهای مهم در حوزه معدن و صنایع معدنی هستیم.

وی افزود: فعالیت های عمرانی و اقتصادی در استان به اتکاء معدن شکل می گیرد و اهمیت صنایع معدنی در استان بر هیچکس پوشیده نیست.

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور دکتر یاوری مدیرکل دفتر آموزش، پژوهش استانداری خراسان رضوی و مهندس مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همکاران حوزه معاونت معدنی آن سازمان و رئیس خانه معدن استان برگزار شد،از اطلاعات ژئوشیمیایی رقومی سازی شده و نیز یکپارچه سازی داده ها، در راستای توسعه اکتشاف مواد معدنی و شناسایی آنومالی های مواد معدنی در مساحت 35 هزار کیلومتر مربع استان خراسان رضوی، رونمایی شد.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا