بانک و بیمه

مدیریت هزینه ها و اتکاء به خود، با خودباوری؛ رویکرد اصلی بانک قوامین در سال 97

 به گزارش صنعت کار، غلامحسن تقی نتاج که در جمع معاونین، روسای ادارات و کارکنان بخشهای مختلف اداره ی مرکزی و مدیریت های شرق و غرب تهران بزرگ صحبت می کرد در ابتدای سخنانش از دو یادگار گرانبهای نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان دو میراث گرانقدر یاد کرد و گفت: با بهره گیری از قرآن و توسل به اهل بیت (ع) می توانیم برخیلی از مشکلات غلبه کنیم.

مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به رویکردهای کلان بانک در سال 96 که در قالب سند تحول طرح ریزی شده بود ادامه داد: کار خوبی که در این زمینه انجام شد، ترجمان استانی سند راهبردی تحول بود که نتایج آن را در تمام زمینه ها شاهد بودیم و انشاالله بر همین اساس در سال 97 با زبان روان تری در لایه های مختلف سازمان با هم مفاهمه و مکالمه و اقدام خواهیم داشت.

او مدیریت هرینه ها را یکی از رویکردهای کلان و موفق بانک در سال 96 خواند و گفت: در این زمینه در مجموعه ی سازمانی به وضوح شاهد تغییر رویکرد بودیم و اثرات مثبت آن را نیز به طور ملموس مشاهده کردیم و هزاران میلیارد ریال صرفه جویی شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: همانطوریکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما نباید منتظر بمانیم تا از بیرون برای ما نسخه ای بیاید چون به درد ما نمی خورد و خودمان باید برای کارهایمان طرح و برنامه داشته باشیم.

مدیرعامل بانک قوامین ادامه داد: در بخشی از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این موضوع تاکید شده که در گذشته ومشکلات مربوط به گذشته نمانیم و تلاش کنیم تا در زمان حال و آینده حضور داشته، برنامه ریزی و اقدام کنیم.

او ادامه داد: یکسال از عمر سازمانی و فردی ما گذشته، فلذا باید رفتار پخته تری داشته باشیم و به رفتارهایمان عمق بخشی کنیم.

تقی نتاج انجام نوآوری در کارها را نتیجه ی رفتارهای پخته و عمیق دانست و گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب، همه ی آحاد ملت مورد خطاب هستند و مرز بین مسئولین و مردم برداشته شد؛ ضمن اینکه باید سخت کوش باشیم و از هر گونه سستی در کارها پرهیز کنیم.

مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تلاش حول محور تولید ملی گفت: اگر تولید ملی تقویت شود سرمایه گذاری نیز رونق می گیرد و مسئله ی اصلی و روز کشور که اقتصاد و معیشت مردم است روبه بهبود می رود و شاهد کاهش بیکاری نیز خواهیم بود.

این گزارش می افزاید: دکتر تقی نتاج حمایت از کالای ایرانی را برای همکاران بانک در سه سطح فردی، سازمانی و ملی امکان پذیر دانست و گفت: باید همه ی ما در این سه سطح، حمایت از کالای ایرانی را سر لوحه ی کارمان قرار بدهیم.

تقی نتاج در ادامه با برشمردن اهم اقدامات انجام شده توسط معاونتهای مختلف بانک از زحمات همه ی همکاران تقدیر کرده و گفت: دستاوردهای بانک در سال 96 حاصل تلاش، برنامه ریزی و زحمات معاونین، مدیران، کارکنان و همکاران شعب در سراسر کشور بوده و من در همین جا به همه ی این عزیزان دست مریزاد می گویم و از یکایک همکاران خودم تشکر می کنم.

تقی نتاج در پایان سخنانش به رویکرد اصلی بانک در سال 97 نیز اشاره کرده و گفت: رویکرد اصلی بانک در سال 97 مدیریت هزینه ها، اتکا به توان کارکنان و حرکت در جهت تحقق نام گذاری سال یعنی حمایت از کالای ایرانی است؛ که این امر با همت شما عزیزان محقق خواهد شد. او ادامه داد: هر چه اتفاق افتاده است، حاصل تلاش شما عزیزان بوده است و امیدوارم برنامه ریزی های بانک برای سال 97 نیز با دست های پرتلاش شما تحقق پیدا کند.

منبع: ایسکانیوز
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا