صنعت کار » گزارش وضعیت عملکرد تبلیغات تلویزیون خدمات خودرو در شهریور 96

گزارش وضعیت عملکرد تبلیغات تلویزیون خدمات خودرو در شهریور ۹۶

ماهنامه صنعت کار گزارشی از عملکرد برندهای مختلف خودروسازی ایران در تبلبغات تلویزیونی ارائه می دهد.

ماهنامه صنعت کار نوشت، بر اساس این گزارش برندهای مدیران خودرو، ایران خودرو و سایپا جزء پر سر و صدا ترین برندها در زمینه تبلیغات تلویزیونی بوده اند. در این گزارش به مواردی از جمله بالاترین سهم تعداد پخش تبلیغات، بالاترین هزینه در تبلیغات و گران ترین هزینه پرداختی هر GRP اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های تازه

خودروکارعصر تشکلعصر خدماتعصر خدمات