اخباربانک و بیمهبرگزیدهویژه ها

مهر تایید سهامداران برعملکرد بانک دی

به گزارش صنعت کار،  با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1397 بانک به تصویب رسید. در این جلسه که عصر روز پنجشنبه 8 اسفند ماه 1398با حضور بیش از 70 درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آن‌ها و نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست نصرت الله شهبازی، رئیس هیئت‌مدیره بانک برگزار شد، سهامداران صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند 1397 را تصویب کردند.

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال مالی 1397 به تشریح اقدامات اساسی بانک پرداخت.  مدیرعامل بانک دی با تشریح چشم انداز بانک تا افق 1400 درباره اهم برنامه های در جریان بانک گفت: وصول مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف مطالبات مشکوک الوصول، فروش املاک و سرمایه گذاری های مازاد بانک برای بهبود کیفیت دارایی ها و ارتقای ساختار مالی و خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهداء و ایثارگران که بیشترین میزان سهام بانک را در اختیار دارند از مهم ترین برنامه های پیش روی بانک است که امیدوارم با حمایت بیش از پیش و همدلی سهامداران محترم گام بلندی در مسیر اهداف خود برداریم.

کریمی با بیان این که دارایی های مازاد بانک ها یکی از چالش های مهم نظام بانکی است که بانک ها را از کارکرد اصلی خود باز می دارد گفت: بانک دی برای کمک به ایجاد تحرک در بازار پولی کشور، اقداماتی در خصوص فروش برخی از سرمایه‌گذاری‌ها و دارایی‌های مازاد از جمله نیروگاه دماوند را در دستور کار قرار داده است و در تلاش هستیم با در نظر گرفتن منافع سهامداران این موضوع را در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف کنیم.

وی همچنین اصلاح ساختار بانک در راستای چابک سازی و افزایش بهره وری و نیز حرکت به سمت بانکداری دیجیتال با هدف دستیابی به سودهای کارمزدی را از دیگر ماموریت های حایز اهمیت تیم مدیریتی جدید دانست.

لازم به ذکر است در پایان این مجمع پس ازاستماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی متنهی به 29 اسفند1397، صورت‌های مالی متنهی به سال 1397 مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا