اخباربرتربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

اقدامات سازمان ایمیدرو در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش صنعت کار، و به نقل از ایمیدرو، امیر ولدخانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا در شرکت های معدن و صنایع معدنی، اظهار داشت: ضدعفونی اماکن پرتردد و خوابگاه های واحدهای تابعه، ضدعفونی محل های عبور خودروهای عمومی و همچنین تهیه ماسک، دستکش بهداشتی و سایر مواد مورد نیاز از اقدامات اولیه این سازمان بود.

توزیع اقلام بهداشتی به واحدها

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به تامین وسایل ضدعفونی واحدها برای مقابله با ویروس کرونا توسط ایمیدرو، گفت: از همان ابتدا، وسایل حفاظت فردی بین کارکنان این سازمان و همچنین واحدهای تابعه توزیع شد.

امیر ولدخانی ارایه بسته های آموزشی توسط واحدهای HSEE را از جمله اقدامات انجام شده در بخش آموزش های فردی خواند و عنوان کرد: در حال حاضر پزشکان مستقرر در شرکت ها، توصیه های لازم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را به کارکنان آموزش می دهند و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته تاکنون هیچ گونه مورد ابتلاء به این بیماری در مجموعه این سازمان گزارش نشده، ادامه داد: علاوه بر موراد فوق، دوره های آموزشی نیز توسط سازمان های هلال احمر و اورژانس استان ها، در واحدها برگزار شده است.

افزایش نظارت ها در واحدهای دارای پرسنل خارجی

ولدخانی با بیان اینکه نظارت بر واحدهایی که پرسنل خارجی دارند، به طور بسیار جدی تر در حال انجام است، گفت: نظارت ها در این نوع واحدها که دارای پرسنل خارجی است، به طور منظم انجام می شود و محدودیت تردد برای افراد در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: مقرر شد کارکنانی که از کشور خارج شده و دوباره باز می گردند، به مدت 14 روز در قرنطینه باشند.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به اینکه سفرهای غیرضروری تا اطلاع ثانوی حذف شده است، گفت: دستورالعمل های مربوط به پدافند غیرعامل به واحدها اعلام شده است.

ولدخانی افزود: خوشبختانه واحدهای HSEE شرکت ها با این سازمان، هماهنگی لازم را دارند و امیدوارم همکاری هرچه بیشتر بین مردم و ارگان ها منجر به تسریع در مهار این ویروس شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا