اخباربانک و بیمهبرگزیدهویژه ها

تمهیدات ویژه بانک توسعه تعاون جهت صیانت از سلامت مشتریان

به گزارش صنعت کار،  براین اساس  سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبداء هر کارت به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.
لازم به ذکر است امکان تمدید تاریخ انقضای کارت‌های بانکی بانک توسعه تعاون  بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت سه ماه از تاریخ انقضاء بلامانع است. و دراین خصوص  اقدامات لازم برای احراز هویت غیرحضوری و اطلاع‌رسانی به مشتریان صورت می گیرد.
قابل ذکر است که درهمین راستا به منظور کاهش مراجعه مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، سقف برداشت نقدی درون بانکی از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال افزایش یافت و همچنین  تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق رمز دوم درهر شبانه روز نیز  از 3 بار به 5 بار افزایش یافته است .
شایان ذکر است که در شرایط فعلی صیانت و مراقبت از سلامت همه هم وطنان عزیز یک تکلیف جدی و یک وظیفه حرفه ای و رسالت سازمانی محسوب می گردد و  استفاده از خدمات غیر حضوری بانک توسعه تعاون به ویژه سامانه همراه بانک و اینترنت بانک و استفاده از کارت بانکی بجای وجه نقد و بهره مندی از روشهای پرداخت الکترونیک توصیه می‌شود
گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک توسعه تعاون به شماره 64380000 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات مشتریان می‌باشد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا