اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

بهره برداری از واحد اگلومراسیون مجتمع فولاد زرند ایرانیان

به گزارش صنعت کار، جناب آقای دکتر قاسمی در تماس تلفنی خود ،به سرانجام رسیدن این کار بزرگ توسط سربازان وطن و فرماندهان اقتصادی،جای شکر و سپاس از ایزد منان را دارد.

جناب آقای دکتر امیری، نماینده مردم شهرستان زرند در مجلس شورای اسلامی نیز  در تماس تلفنی خود،  ضمن تقدیر از حمایت های دکتر قاسمی گفت: از تلاش  گروه فنی، کارگران و مدیران این شرکت و مدیران و مسئولان شهرستان جهت حمایت هایی که از صنعت در این شهرستان داشته اند تشکر می کنم و از خداوند می خواهم که شاهد توسعه روزافزون این مجموعه باشیم.

جناب آقای مهندس صادق زاده فرماندار شهرستان زرند هم در این مراسم، از مدیران گروه مالی پاسارگاد و هلدینگ میدکو قدردانی کرد و گفت: شما مردان بی ادعا و مخلصی هستید که در جبهه اقتصادی مبارزه می کنید، شما سلیمانی های اقتصادی این کشورید و با تلاش شما در اقتصاد هم در جهان سربلند و پیروز خواهیم ماند.

حجت الاسلام محمدی رییس محترم دادگستری شهرستان زرند نیز در سخنرانی خود گفت: بنده در جریان نیروی استخدامی و بومی شرکت قولاد زرند ایرانیان هستم و میدانم این شرکت بیش از 7 هزار نفر اشتغالزایی نموده و میتوانم اعلام کنم که به قطع ما شاهد کاهش پرونده های جزایی خواهیم بود . امروز هر چه در بحث اقتصاد تلاش کنیم و اشتغالزایی برای جوانان فراهم نماییم شاهد کاهش آمار ورودی پرونده ها در حوزه های قضایی خواهیم بود و بر خود واجب میدانم از همه عزیزان که در جبهه اقتصادی درخشیدند و در مقابل تحریم ها ایستادگی کردند تشکر و قدردانی نمایم و دست همه عزیزان را به نشانه تشکر میبوسم.

دکتر پورمند نیز در این مراسم از حمایت های آقای دکتر قاسمی و تلاش همه جانبه همکاران و دست اندرکاران این پروژه تشکر و قدردانی نمودند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا