اخباربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

ضدعفونی کردن ۲۴ ساعته پتروشیمی لردگان

به گزارش صنعت کار،  مدیر عامل پتروشیمی لردگان با اشاره به اقدامات ویژه مجتمع پتروشیمی در برابر شیوع ویروس کرونا گفت: اقدامات ضدعفونی تنها به مجتمع ‏محدود نمی‌شود و تمامی مناطق همجوار هم ضدعفونی می‌شود.

محسن محمدی با اشاره به اشتغال ۱۶۰۰ نفر نیروی کاردر این مجتمع افزود: ابتلای هرکدام از این افراد به ویروس کرونا زمینه انتشار و شیوع این ویروس در میان دیگر کارکنان این شرکت بزرگ را ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: به همین دلیل در رابطه با کاهش نیرو‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا از ابتدای هفته گذشته دورکاری ابلاغ شده است که در تمام بخش‌ها در حال اجراست و تمرکز مجتمع بر دورکاری نیرو‌ها با توجه به درخواست نیرو‌ها و شرایط کار است.

مدیر عامل پتروشیمی لردگان گفت: اقدام مهم دیگری که در مجتمع و مناطق همجوار انجام شده توزیع آب ژاول بین هفت هزار خانواده در منطقه بود.

محمدی بیان کرد: توزیع مواد ضدعفونی درمحیط کار و ضدعفونی دست در تمام محیط‌های کاری، انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی سطوح با تشکیل گروه‌های عملیاتی، خرید و توزیع مواد ضدعفونی سطوح در تمامی واحد‌های مجتمع برای ضدعفونی محیط‌های کاری و وسایل اتاق کار، کنسلی تمامی سمینار‌های آموزشی، جلسات و مراسمات در سطح مجتمع و انجام عملیات تب سنج در زمان ورود کارکنان در تمامی شیفت‌های کاری انجام شده است.

وی گفت: تهیه ماسک‌های فیلتردار و توزیع میان پرسنل، حذف غذا‌های کبابی و ماست و قرار دادن مرکبات در سبد غذایی کارکنان و ممانعت از حضور کارکنان دارای بیماری خاص نیز از دیگر اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط این شرکت است.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا