اخباربرترچند رسانه ایصنعت و معدنگوناگونویژه ها

صنعت گیمینگ هم به تولید ماسک روی آورد

به گزارش صنعت کار، شرکت ریزر (Razer ) که یکی از شرکت های معروف و فعال در حوزه تولید تجهیزات و سخت افزار بازی های رایانه ای و صنعت گیمینگ به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که به جمع سایر شرکت های صنعتی و تجاری پیوسته که با تولید ماسک های بهداشتی قصد دارند به مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا بپردازند.

مدیرعامل این شرکت در این خصوص خاطرنشان کرده است: مهندسان و طراحان شرکت ریزر در طول روزهای گذشته به صورت شبانه روزی مشغول کار بودند تا بتوانند برخی از تجهیزات خطوط تولید کارخانه های ما را تغییر دهند تا کارگران بتوانند به طور موقت به جای تولید سخت افزارهای گیمینگ و بازی های رایانه ای ، ماسک های جراحی و بهداشتی تولید کنند.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور مستقر و واقع شده است، قرار است نخستین محموله های ماسک های تولید شده خود را به تعداد یک میلیون واحد تحویل وزارت بهداشت این کشور آسیای جنوب شرقی بدهد و بعد از آن نیز با هماهنگی سایر دولت ها و سازمان های دیگری که در ارتباط با آنهاست، ماسک های مورد نیازشان را اولویت بندی کرده و به آنها تحویل دهد.

مدیر عامل این شرکت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشته است: تبدیل اضطراری برخی از خطوط تولید کارخانه ها یکی از نخستین و ضروری ترین کارهایی است که شرکت های مختلف باید برای کمک و تلاش برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان انجام دهند.

پیش‌تر نیز بسیاری دیگر از کارخانه‌های شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تکنولوژی و خودروسازی در سراسر جهان از تغییر خطوط تولید خود و ساخت و تامین تجهیزات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها خبر داده و اعلام آمادگی کرده بودند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا