بانک و بیمه

تخصص بیمه ای ما را به یک شرکت توانمند تبدیل کرده است

ماهنامه صنعت کار گزارش می دهد، در راستاي بند يازدهم و دوازدهم سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، شركت بيمه پارسيان هم‌زمان با افزايش حجم فروش خود از طريق  توسعه شبكه فروش با توسعه شبکه پرداخت خسارت نيز، خدمت‌رساني بهتر و سريع‌تر به مشتريان را سر لوحه کار خود قرار داد است، به‌طوري‌كه هم اكنون شركت، داراي بيش از 1500 نماينده فعال در سراسر كشور  و 61 مجتمع بيمه‌اي و شعبه در کليه استآنهاي كشور، جهت ارائه خدمات بيمه‌اي به مشتريان خود است. در سال‌هاي اخير، شركت بيمه پارسيان، كانال‌هاي ارتباطي خود با مشتريان و بيمه‌گزاران را از طريق توسعه خدمات ديجيتال و الكترونيكي چون اينترنت، موبايل و… بسط داده است تا هم در زمان صدور بيمه‌نامه و هم در زمان پرداخت خسارت، خدمات سريع و مناسبي را به مشتريان خود ارائه كند. همچنين شرکت با افتتاح مجتمع بيمه‌اي کيش و آبادان، فعاليت خود را در مناطق آزاد تجاري گسترش داده است. افزايش تعاملات با شرکت‌هاي بزرگ معتبر بين‌المللي بيمه‌اي نيز در دستور کار بيمه پارسيان قرار دارد. علاوه بر فعاليت حرفه اي و تخصصي در تمامي رشته‌هاي بيمه‌هاي غير زندگي، بيمه پارسيان در حوزه بيمه‌هاي زندگي نيز با طراحي بيمه نامه‌هاي مختلف و بويژه در بخش بيمه عمر وسرمايه‌گذاري يکي از بهترين بيمه نامه‌هاي عمروسرمايه‌گذاري با پوشش‌ها و خدمات بسيار مناسب را در صنعت بيمه کشور ارائه داده و توانسته است رضايت حداکثري بيمه‌گزاران خود را جلب کند.

هدف شرکت بيمه پارسيان گام برداشتن در مسيري است که بتواند هر ساله عملکردي بهتر و درخشان‌تر از گذشته داشته باشد و اهداف مورد نظر صنعت بيمه را به بهترين شکل تحقق بخشد. اين هدف با اتکال به خداوند متعال و همت و تلاش و تعهد نمايندگان، کارکنان و حمايت‌هاي هيأت مديره محترم شرکت در سال‌هاي گذشته محقق شده است. اميد است که کماکان مسير رشد و توسعه پايدار در شرکت متبوع و همچنين در ساير شرکت‌ها پيموده شود تا اهداف والاي صنعت بيمه کشور محقق گردد.

اخذ رتبه اعتباري بين‌المللي توسط شرکت بيمه پارسيان از موسسه اعتبارسنجي بين‌المللي  CI که بيمه پارسيان را به‌عنوان يک شرکت بيمه سودآور، پيوسته در حال رشد و با آينده اي موفق معرفي کرد، همچنين انعقاد قرارداد همکاري با شرکت آليانز به‌عنوان يکي از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي بيمه جهان از مهم‌ترين دستاوردهاي بيمه پارسيان در سال 96 بود. اين براي نخستين بار بود که يک شرکت بيمه داخلي توانست با آليانز وارد قراردادهمکاري شود. نام بيمه پارسيان هر ساله در ميان 100 شرکت برتر كشور قرار داشته و در آخرين رتبه‌بندي اعلام شده توسط سازمان مديريت صنعتي در سال 1396، با 7 پله صعود، رتبه 62 را در فهرست 100شركت‌ برتر ايران به خود اختصاص داده است. بيمه پارسيان به عنوان برترين بيمه خصوصي کشور با در اختيار گرفتن حدود 6.5درصد سهم از بازار بيمه، رتبه پنجم را در ميان تمام شرکتهاي بيمه‌اي (دولتي و خصوصي ) به خود اختصاص داده و در حوزه افزايش بهره‌وري، بهبود فرآيندها و رضايت مشتريان نيز گام‌هاي بلندي برداشته است. انتخاب بيمه پارسيان به‌عنوان سودآورترين شرکت بيمه اي در سال 96 يک موفقيت بزرگ براي شرکت بود. اخذ گواهينامه بين‌المللي مديريت كيفيت ISO9001 از شركت IMQ ايتاليا، گواهينامه نظام آراستگي محيط كار 5S از شركت TTu VinterCert آلمان، دريافت تنديس نقره‌اي رعايت حقوق مصرف‌كنندگان، كسب عنوان پيشتاز بازار بيمه در جشنواره قهرمانان صنعت ايران، دريافت تنديس زرين جشنواره ملي بهره‌وري، دريافت لوح سازمان دانشي برتر از جايزه جهاني MAKE، دريافت تنديس زرين برند محبوب مصرف‌كنندگان، كسب جوايز مديريت سلامت اداري، ملي مديريت و ملي مديريت مالي و… از ديگر موفقيت‌هاي شرکت بيمه پارسيان است، همچنين بيمه  پارسيان داراي  رتبه اول درميان بيمه‌هاي کاملا خصوصي كشور و  رتبه هفتم  در بين موسسات بيمه اسلامي جهان به استناد  رتبه‌بندي موسسه بين‌المللي  بنكر Banker  (معتبرترين نشريه بانكي – مالي جهان ) است. علاوه‌براهداف کمي، شرکت بيمه پارسيان برنامه‌هاي متعددي نيز در راستاي تحقق اهداف کيفي خود در سال 1396 طراحي کرد که خوشبختانه بسياري از اين برنامه‌ها اجرا و اهداف محقق شده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا