اخباربانک و بیمهصنعت و معدنگوناگون

اطلاعیه سازمان خصوصی سازی درباره واریز سود سهام عدالت

به گزارش صنعت کار، سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه شماره 9 خود در تاریخ 19 / 10 / 1396 اعلام کرد: نظر به اتمام دوره ده ساله تسویه اقساط سهام عدالت و بر اساس مصوبه شوراي عالي اجراي سياست هاي كلي اصل 44 قانون اساسي که مطابق آن سازمان خصوصي سازي موظف شده تا زمان آزادسازي سهام عدالت، سود سهام را از شركت هاي سرمايه پذير وصول و به تناسب ميزان سهام هر مشمول، نسبت به واریز آن به حساب مشمولان اقدام نماید، به اطلاع کلیه مشمولین قطعی سهام عدالت که شماره شبا بانکی آنان تا کنون به تایید سامانه سهام عدالت رسیده است مي رساند، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد واریز مرحله اول سود عملکرد سال مالي1395 شركت هاي سرمايه پذير سهام عدالت را از تاریخ 19 / 10 / 1396 به حساب مشمولین آغاز نمايد و امکان برداشت آن از طریق بانک عامل که مشمولین شبا بانکی مربوط به خود را به سازمان خصوصی سازی معرفی نموده اند، فراهم است.
بر اساس مفاد این اطلاعیه، واریز سود سهام عدالت متناسب با مبلغ سهامداری هر نفر، به حساب شخص مشمول واریز می شود. لذا هر یک از مشمولان كه تا تاریخ 31/ 5 / 1396 در قيد حيات بوده و شماره شبا بانكي خود را در سامانه سهام عدالت به تأئيد نهايي رسانیده و اکنون حساب بانکی آنان مسدود یا دچار مشکل نمی باشد، از سود نقدی اين مرحله برخوردار می شوند. بدیهی است مشمولین در قید حیات که تا کنون شماره شبا بانکی خود را به تایید سامانه سهام عدالت نرسانده اند، در این مرحله واریز سود ندارند و سود متعلق به آنان در مراحل بعد به طور یک جا پرداخت خواهد شد. این مشمولان مکلفند برای بهره مندی از سود سهام در مراحل آتی، نسبت به درج شماره شبا بانکی در سامانه سهام عدالت به نشانیwww.samanese.ir اقدام نمایند.
شایان ذکر است سود واریزی این مرحله در خانوارهاي تا پنج نفر در زمان ثبت نام، به ازای هر مشمول با مبلغ سهام یک میلیون تومان، معادل پنجاه(50) هزار تومان در نظر گرفته شده و مابقي طلب سود این افراد نیز پس از وصول از شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت به تدریج و طی یک یا دو مرحله دیگر به حساب آنان واریز خواهد شد، ضمن آن که افراد با مبلغ سهامداری کمتر از یک میلیون تومان به تناسب مبلغ سهامداری خود از سود بهره مند می شوند.
در پایان این اطلاعیه، سازمان خصوصی سازی متذکر می شود مشمولین محترم سهام عدالت و سایر مردم عزیز کماکان هوشیاری کافی داشته و صرفا به اخبار و اطلاع رسانی این سازمان که از طریق رسانه ملی، جراید کثیرالانتشار و یا سامانه سهام عدالت به نشانیwww.samanese.ir اعلام می شود توجه نمایند و به سایر اخبار یا اطلاعات که ممکن است با هدف سودجویی برخی افراد از آنان یا فریب این عزیزان و دسترسی به اطلاعات و حساب های بانکی آنان باشد، به هیچ عنوان توجه ننمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا