بانک و بیمه

بازدید مدیران ارشد گروه مالی پارسیان از غرفه بیمه پارسیان

به گزارش صنعت کار، روز گذشته مدیران ارشد گروه مالی پارسیان ضمن بازدید از غرفه بیمه پارسیان با مدیرعامل این شرکت بیمه ای دیدار و گفتگو کردند.
مدیران و کارشناسان بیمه ای و امور سهام بیمه‌ پارسیان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بیمه های خصوصی کشور به منظور تعمیم و توسعه فرهنگ بهره‌مندی از بیمه ، در غرفه اختصاصی این شرکت در سالن A31 و در طول برگزاری نمایشگاه (۲۷ تا ۳۰فروردین سال جاری ـ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران) آماده ارائه خدمات بیمه ای می باشد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان مهم ترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه سالانه با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی با رویکرد همکاری و ارتباط وفرهنگ سازی عمومی درحال برگزاری است. مهم‌ترین برنامه های نمایشگاه ، افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و خدمات آن ، بالا بردن سواد مالی، ارائه توانمندی های داخلی در سه حوزه بورس ، بانک و بیمه از طریق آموزش و فرهنگ سازی، برگزاری کارگاه های آموزشی ، فرآهم آوردن زمینه مناسب برای تعاملات بین الملل با توجه به پیشرفت اخیر بین المللی در حوزه مالی و استقبال سرمایه گذاران خارجی به همراه فضای مذاکرات B2B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی و …می باشد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا