اخباربرگزیدهصنعت و معدن

صنعتگران و معدن کاران صدر تامین سال ۱۳۹۹ را جهادی آغاز کردند/ در تامین منافع کارگران کوتاهی نمی‌کنیم

به گزارش صنعت کار، جلسات کمیته سهام و کمیته راهبردی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران در شرکت سرمایه گذاری صدر تامین برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی ابتدا در جلسه کمیته سهام گفت: تمامی اقدامات در راستای حفظ سهام سهامداران باید با نهایت دقت در دستور کار کمیته سهام قرار گیرد و تحلیل‌های ارائه شده از سوی کمیته برپایه علمی و اجرایی باشد چراکه ما تعهد داریم در راستای توسعه و پایداری صنعت، معدن و … برنامه‌های کلان را اجرایی کنیم.

وی اظهار داشت: برپایه سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مجموعه تاصیکو تا به امروز حرکت کرده است و تیم‌های کارشناسی در کمیته سهام نیز عملکرد قابل قبولی در مجموعه بزرگ صدر تامین داشته اند.

مدیرعامل تاصیکو بیان داشت: صنعتگران و معدنکاران خانواده صدر تامین از ابتدای سال حرکت جهادی خود را همانند سال‌های گذشته آغاز و سرلوحه کار قرار داده اند. باید توجه داشته باشیم این حرکت جهادی در سال جهش تولید موجب شکوفایی بیش از پیش این حوزه‌ها می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ مجموعه اقدامات قابل توجهی در مجموعه صدر تامین رقم خورده است و به سهامداران تاصیکو باید اعلام کرد که موتور حرکت این شرکت سرمایه گذاری روشن است و ما از هیچ اقدامی در راستای منافع آنان و کارگران خانواده تامین اجتماعی کوتاهی نخواهیم کرد.

همچنین در جلسه کمیته سند راهبردی تاصیکو نیز غلام رضا سلیمانی بار دیگر بر توان حداکثری برای ارائه سند راهبردی صدر تامین تاکید و گفت این سند بیانگر آن است که همکاران ستادی و شرکت‌های تابعه چه اقداماتی را در راستای چه اهدافی باید در دستور کار قرار دهند. براین اساس جلسات کمیته راهبردی باید همانند امروز باحضور تمامی اعضا برگزار و سند نهایی اعلام و اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی از پتانسیل‌های بالای معدنی و فلزی برخوردار است و ما به عنوان یک هلدینگ تخصصی در این زمینه با اقدامات کارشناسی شده که قابلیت اجرایی داشته باشد در تلاش هستیم این پتانسیل‌ها را بهره گیری و خبر‌های خوشی را به مردم عزیز ایران بدهیم.

حمزه وکیلی، معاونت نظارت بر شرکت‌ها نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اصول حرفه‌ای در سهام و سهامداری بیان داشت: نهاد‌های بالا دستی مسیر را مشخص کرده اند و ما با اجرای سیاست‌های آنان و همچنین با تکیه بر اعضای کمیته سهام می‌توانیم در سال ۱۳۹۹ گام‌های اساسی در راستای پرتفوی صدر تامین برداریم.

 

منبع: ایلنا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا