اخباربرگزیدهنفت و پتروشیمی

‫فرآیند مناقصه‌های طرح توسعه ۲۸ مخزن در حال پیگیری است‬

به گزارش صنعت کار، و به نقل از  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل این شرکت در تشریح آخرین وضع طرح توسعه ۲۸ مخزن اظهار کرد: با آغاز اپیدمی ویروس کرونا در کشور و با وجود محدودیت‌های اجتناب‌ناپذیر به‌وجود آمده، با مدیریت بهینه منابع انسانی و رعایت زمان‌بندی لازم، فرآیند مناقصه‌های چهار بسته قراردادی جدید از این طرح دنبال شد و در مراحل پایانی قرار گرفته است.

وی گفت: این بسته‌ها شامل بالارود، مارون ۳، مارون ۶ و چیلینگر/ گرنگان، در مرحله ارزیابی فنی – اقتصادی پیشنهادهای مناقصه‌گران است. آغاز امور مناقصه سه بسته دیگر شامل سولابدر، بینک و لالی بنگستان نیز در روزهای پیش رو کلید می‌خورد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به لزوم به سرانجام رسیدن مناقصات تمامی ۲۷ بسته طرح افزایش و نگهداشت تولید ۲۸ مخزن این شرکت حداکثر تا سه ماه آینده اظهار کرد: تاکنون تکلیف ۱۳ بسته مشخص شده است و تا دو هفته دیگر  تکلیف چهار بسته دیگر نیز مشخص خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همه‌ طرح‌های اولویت‌دار شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با همت و پشتکار مثال‌زدنی همکاران این شرکت، با وجود شرایط اضطراری کرونا، ضمن رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی و توجه به دستورهای گروه جهادگر درمانی، به‌صورت پیوسته در حال پیگیری و اجرا هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا