بانک و بیمه

نقش بانک شهر در بهبود زندگی شهری


به گزارش صنعت کار، مسیح اله معصومی با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر شاهد کاهش درآمدهای پایدار در شهرداری های شهرهای مختلف هستیم،افزود:از همین رو در تامین منابع مالی پروژه‌های کلان عمرانی به حمایت و پشتوانه بانک شهر نیاز داریم.

معصومی تصریح کرد: درحال حاضر حجم کاری در شهرها و به طبع آن انتظار از مدیریت شهرها بسیار بالاست؛ درهمین راستا باید بتوانیم با حمایت های بانکی تخصصی در حوزه شهری، پاسخی درست به اعتماد شهروندان دهیم.

وی افزود: خوشبختانه مدیران ارشد بانک شهر با فضای حاکم بر شهرها و همچنین سیستم بانکی کشور آشنا هستند، که این مهم توانسته باعث تسهیل در ارایه خدمات به شهرداری ها و شهروندان شود.

معصومی با اشاره به اینکه بانک شهر عضوی تاثیرگزار در خانواده مدیریت شهری است،خاطرنشان کرد: نمی توان منکر نقش و تاثیر مثبت بانک شهر در کاهش مشکلات و معضلات شهری شد.

شهردار زنجان ترافیک و آلودگی هوا را از معضلات عمده شهرهای کشور و دغدغه‌ مهم مدیریت شهری عنوان کردو گفت: افزایش سطح همکاری‌ها با بانک شهر می تواند زمینه مساعدی برای حل و یا کاهش این معضلات و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان فراهم کند.

منبع: روابط عمومی بانک شهر
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا