اخباربانک و بیمهبرتربرگزیده

تسهیلات ویژه بانک ملت برای کادر درمان کشور

به گزارش صنعت کار، با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه سراسری در ایران، این کادر درمانی بود که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفت و توانست با تلاش شبانه روزی خود در مقابل ویروس مرگبار کرونا ایستادگی کند. مردم ایران این فداکاری ها و رشادت‌های کادر درمانی را فراموش نمی کنند که علی رغم خطرهایی که ویروس کرونا داشت، انها با شجاعت در خط مقدم جانفشانی کردند. بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور برای قدردانی از زحمات کادردرمانی که مستقیم در مبارزه با ویروس کرونا خدمت رسانی می کرد،شرایط ویژه بازپرداخت تسهیلات کادر درمان، بیمارستان ها و مراکز پزشکی در نظر گرفته است.
خدمات ویژه باز پرداخت تسهیلات کادر درمان، بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی بانک ملت بر این اساس است که سه ماه قراردادهای مشارکت مدنی با باز پرداخت یکجا که سر رسید آن ها اول اسفندماه سال گذشته تا 31 اردبیهشت ماه سال 99 بوده تمدید می شود. همچنین این بانک تمدید قراردادهای عقود مبادله ای باز پرداخت یکجا با بخشودگی وجه التزام به میزان حداکثر 6 درصد بدون اخذ پیش دریافت،تقسیط مجدد تمامی قراردادهای تقسیط شده قبلی با سررسید اشاره شده و انتقال اقساط سه ماهه اسفند 98 تا اردیبهشت 99 تسهیلاتی که در طبقه جاری قرار داشته اند و انتقال اقساط پایان دوره برای کادر درمانی در نظر گرفته تا با ارائه خدمات ویژه از آنها تشکر کند. این اقدامات شایسته بانک ملت که برای کادر درمانی در نظر گرفته است می تواند قوت قلبی برای دستان و چشمان خسته کادر درمانی باشد که در مبارزه با ویروس کرونا خدمات ویژه ای برای نجات جان تک تک افراد جامعه انجام داده اند.
کادردرمانی برای دریافت بازپرداخت تسهیلات کادردرمان، بیمارستان ها و مراکز بهداشت میتوانند با ارائه درخواست کتبی به شعبه های بانک ملت که به محل زندگی خود نزدیک است مراجعه کنند و با ارائه مستندات کتبی تایید شده از دانشگاه علوم پزشکی بر مبنای مشارکت در طرح ملی مبارزه با کرونا از مزایای ویژه بانک ملت بهره مند شوند. بانک ملت که در سال 2015 در بین 150 شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک، توانست به رتبه 23 و در خاوریانه رتبه نخست را به خود اختصاص دهد به عنوان بزرگ ترین بانک خصوص ایران مراجعین بسیاری دارد که همواره در اتفاقات و رخدادهای مختلف اقدامات ویژه ای انجام داده است تا باری از دوش بردارد. این بار هم با ارائه خدمات ویژه به مبارزین خط مقدم ویروس کرونا در تلاش است تا علاوه بر قدردانی از زحمات کادر درمانی، شرایط ویژه ای برای رفع دغدغه های مالی آنها بردارد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا