بانک و بیمه

شعبه اردبیل به جمع شعب بیمه سرمد پیوست

به گزارش صنعت کار، در ابتدای این مراسم خانم عاشوری ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد هیات مدیره محترم شرکت بیمه سرمد به ایشان، اظهار امیدواری کرد: با توجه به پتانسیل های استان اردبیل، تاسیس شعبه در این استان، خدمات شایسته ای را به هموطنان اردبیلی ارائه نموده و در جهت فرهنگسازی بیمه و افزایش سهم بیمه ای استان در کشور گام های مثبتی بردارد.
در ادامه، جناب آقای نصیری نیز بانک صادرات را پشتوانه ای همیشگی برای بیمه سرمد عنوان کرد و افزود: بر اساس آمارهای ارائه شده، این شرکت جزو سودآورترین شرکتهای زیرمجموعه بانک صادرات بوده است و این بانک در بحث سوپر مارکت مالی خود از خدمات بیمه ای این شرکت بهره برده است.
در ادامه این مراسم، مهدوی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، برگزاری مراسم افتتاحیه این شعبه در این ایام مبارک را تقارنی نیکو دانست و هدف از تاسیس شعبه در استان اردبیل را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان این استان و شعب بانک صادرات در این منطقه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در سال 1396، رشد دو برابری پرتفوی را با همکاری و همیاری پرسنل و کلیه سطوح مدیریتی بانک معظم صادرات نسبت به مدت مشابه در سال قبل، شاهد بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته به واسطه تعاملاتی که با این بانک صورت گرفت، کل شعب بانک صادرات در تمامی استان های کشور تحت پوشش بیمه سرمد قرار گرفتند.
معاون طرح و توسعه بیمه سرمد با اشاره به اینکه این شرکت در سال گذشته موفق شد بالاترین میزان سودآوری در بین شرکت‌های بیمه‌ای همطراز را با سیاست های صحیح اعضای محترم هیات مدیره در زمینه اعمال مدیریت ریسک از آنِ خود نماید، افزود: سهم ثالث 13 درصدی بیمه سرمد در مقایسه با سهم ثالث 40 درصدی صنعت و سهم 26 درصدی پرتفوی در رشته بیمه‌های زندگی به عنوان محصولی استراتژیک، در مقابل سهم 19 درصدی صنعت بیمه در این رشته، ترکیب متوازن پرتفوی در سال گذشته را نشان می‌دهد.
مهدوی همچنین از پایین بودن نسبت خسارت 42 درصدی شرکت در مقایسه با نسبت خسارت 65 درصدی صنعت بیمه و نسبت خسارت پایین در رشته شخص ثالث به میزان 33 درصد در مقایسه با نسبت خسارت 71 درصدی صنعت بیمه در بازه زمانی سال 1396 خبر داد و تصریح کرد: پایین نگاه داشتن ضریب خسارت در رشته شخص ثالث به عنوان رشته ای زیانده و با ضریب خسارت بالا در صنعت، دستاورد مثبتی بود که با اعمال صحیح مدیریت ریسک در سال گذشته به آن دست یافتیم.
وی از کسب رتبه یک توانگری مالی با تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا در طول چهار سال فعالیت شرکت به عنوان دستاورد مهم دیگری نام برد و ادامه داد: بیمه سرمد در طول فعالیت خود تلاش نموده با ارائه نرخ های کارشناسی و خدمت رسانی بهینه به مشتریان، نگاه خود را بر پرتفوی محوری معطوف نکرده و سودآوری و ترکیب متوازن پرتفوی را در دستور کار خود قرار دهد.
در انتهای این مراسم، حکم سرپرستی شعبه با امضای جناب آقای دکتر کاتب، با حضور آقایان افلاکی معاون فرماندار استان، نصیری مدیر شعب بانک صادرات استان اردبیل و مهندس مهدوی معاون طرح و برنامه به سرکار خانم معصومه عاشوری تقدیم شد.

منبع: روابط عمومی بیمه سرمد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا