اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

توسعه پایدار با کامیون های برقی در معدن

به گزارش صنعت کار، دستگاه 290 تنی دارنده رکورد فعلی یک وسیله نقلیه معدن پایدار ، که می تواند معیار جدیدی برای ماشین آلات سنگین سازگار با محیط زیست باشد.

شرکت مستقر در لندن، آنگلوامریکن، اقدام به تولید رکورد جدید خودروی جدید Fuel Cell Electric (FCEV) خود کرده است – یک کامیون فوق العاده مجهز به برق ، که رکورد جدیدی برای بزرگترین وسیله نقلیه برقی جهان خواهد بود.

این کامیون که با کمک مهندسی ویلیامز پیشرفته (WAE) طراحی شده ، وزن آن 290 تن و بخشی از چشم انداز معدن پایدار جدید انگلستان و پروژه “FutureSmart Mining” است.

بزرگترین وسیله نقلیه معدن برقی چه پیشنهادی دارد؟

این کامیون دارای طراحی ترکیبی است و امکان استفاده از این وسیله نقلیه را با ترکیبی از سیستم باتری لیتیوم یون مدولار با توان مقیاس پذیر ، ماژول سلول های سوختی تکمیل شده و توان ترمز احیا کننده فراهم می کند و باعث می شود ذخیره انرژی آن به بیش از 1000 کیلووات – ساعت برسد. این واحد ذخیره انرژی تقریبا دو برابر بزرگتر از ماشین eDumper Kuhn Schweiz AG ، دارنده فعلی رکورد بزرگترین وسیله نقلیه برقی جهان است.

برای این پروژه ، WAE تجربه خود را به عنوان تنها تأمین کننده باتری در سری چهار موتور جهانی FIA فرمول E برای چهار فصل اول جلب کرده است.

با برگزاری آزمایشاتی که قرار است  در سال 2020 در معدن پلاتین گشوده شده در آنگلوامریکن در آفریقای جنوبی برگزار شود ، این شرکت امیدوار است كه این كامیون برقی با ركورد با ثبات در صنعت پایداری را بهبود بخشد.

 

به گزارش صنعت کار، بدون شک استفاده از خودروهای برقی در بخش معدن علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سوخت می تواند در کاهش آلودگی نیز موثر و بخش معدن را به توسعه پایدار نزدیک کند.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا