اخباربرتربرگزیدهراه و ساختمان

افتتاح 370 میلیارد ریال پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد/ آغاز ساخت سیلوی 42 هزار تنی بندر امیرآباد

به گزارش صنعت کار، در آینده نزدیک 7 پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد به ارزش 370 میلیارد ریال افتتاح می‌شود و ساخت 4 پروژه به ارزش 1627 میلیارد ریال کلید می‌خورد.

مخازن روغنی خوراکی بندر نوشهر به ارزش 109 میلیارد ریال، سیلوی غلات بندر نوشهر به ارزش 74 میلیارد ریال و کارخانه آرد و بلغور ذرت 20 هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش 113 میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که قرار است افتتاح شود.

همچنین ایستگاه مخابرات دریایی بدون نفر در نشتارود – بندر نوشهر، تجمیع تجهیزات مرکز CTC و MRCC بندر نوشهر به ارزش 3 میلیارد ریال و ساختمان ملوانان بندر امیرآباد به ارزش 21 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است.

همچنین به زودی عملیات چهار پروژه برای ساخت و آغاز به ارزش 1627 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی به ارزش 881 میلیارد ریال، ساختمان مرجع دریای بندر فریدون کنار به ارزش 158 میلیارد ریال، سیلوی 42 هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش 258 میلیارد ریال و قرارداد احداث سیلوی 30 هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش 330 میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که قرار است در اینده نزدیک افتتاح شود.

 مقرر بود روز آینده و با حضور رئیس‌جمهور 370 میلیارد ریال پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شود که این مراسم لغو و به آینده موکول شد.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا