اخباربانک و بیمهبرگزیده

۱۰ برابر شدن فروش بیمه‌های اتومبیل تجارت‌نو در ۳ سال

به گزارش صنعت کار، عباس آقابراری با اشاره به اینکه در سال ۹۶ فروش بیمه های اتومبیل رقمی معادل ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: این رقم در سال ۹۸ به ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال افزایش یافت که نشان از ۱۰ برابر شدن فروش این رشته بیمه‌ای دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به مستندات سالنامه آماری صنعت بیمه، تجارت‌نو توانسته از شرکت های بیمه‌ای که سابقه فعالیت بیشتری دارند پیشی گیرد.

آقابراری سهم رشته اتومبیل بیمه تجارت‌نو از فروش کل صنعت بیمه را یک درصد اعلام کرده وگفت: از بدو تاسیس تا کنون موفقیت های قابل توجهی در این رشته بیمه ای به دست آمده که از جمله دلایل آن می توان به توسعه و انعطاف پذیری شبکه فروش، شناخته شدن برند تجارت‌نو در جامعه، پاسخ گویی سریع به نیاز های بیمه گذاران و سرعت و دقت در جبران خسارت اشاره داشت.

صدور آنلاین

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدابیر اتخاذ شده درخصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شعب پرداخته و اعلام کرد: طبق بخش نامه بیمه مرکزی علاوه بر صدور آنلاین انواع بیمه نامه‌های اتومبیل، در پاره ای موارد که مراجعه به شعب ضروری است سعی شده کلیه امور مربوطه با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی انجام شود. توزیع ماسک و دستکش میان مراجعه کنندگان و کارکنان شعب، ‌به حداقل رساندن استفاده از فیزیک پرونده به خصوص پرونده های بیمارستانی و استفاده از پرونده های الکترونیکی از جمله اقدامات موثر در این راستا بوده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا