اخبارصنعت و معدن

راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد دارای توجیه در کردستان

به گزارش صنعت کار، محمد دره وزمی افزود: یکی از رسالت‌های مدیران اطلاع از مشکلات تولیدکنندگان است که بدین منظور باید هر چند وقت یکبار از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و تنگناهای واحدهای تولیدی قرار بگیرند.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه امروز از پنج واحد تولیدی و یک طرح در دست اجرا بازدید کردیم، گفت: از این تعداد سه واحد فعال و دو واحد راکد و یک طرح نیمه تمام بود.

وی با بیان اینکه در این بازدید تصمیماتی برای تامین سرمایه در گردش برای واحدهای راکد و سرمایه ثابت برای طرح صنعتی اخذ شد، اضافه کرد: طرح صنعتی نیمه تمام برای دریافت ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک صنعت و معدن استان معرفی می‌شود و به ۲ واحد راکد هم ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص می‌یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یکی از برنامه‌های استان را احیای واحدهای راکد خواند و تصریح کرد: از واحدهای راکدی که امکان راه‌اندازی مجدد آن وجود دارد یعنی دارای طرح توجیه اقتصادی هستند با اختصاص تسهیلات و رفع نیاز مالی آنها حمایت می‌کنیم.

صاحبان این واحدهای تولیدی برای بازگشت به چرخه تولید و ادامه فعالیت‌های خود چشم امید به کارگشایی و پیگیری مشکلات خود از سوی مسوولان داشتند و آنچه در ظاهر پیدا است مدیران برای تحقق جهش تولید آستین همت را بالا زدند و امید می‌رود پایان سال نتیجه مطلوبی از آن عاید تولیدکنندگان و در مجموع آحاد مردم شود.

واحد تولید درب ضد سرقت، شرکت خاوین تولیدکننده ماکارونی، طرح تولید لباس ضد آب، شرکت سبک سازان غرب، شرکت غرب آوان، شرکت آریان غرب کردستان تولیدکننده اتصالات پولیکا واحدهایی بودند که مسوولان از آن بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا