اخباربانک و بیمهبرگزیده

آغاز صدور بیمه نامه شخص ثالث آنلاین در بیمه سامان

به گزارش صنعت کار، محمد اباذریان با بیان این که سوابق بیمه نامه افراد از طریق لینک سنهاب دریافت می شود، اظهار کرد: با ابلاغ بخشنامه بیمه مرکزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم ، در حوزه صدور بیمه نامه شخص ثالث و آنلاین شدن آن، دیگر به ارائه سوابق فیزیکی بیمه نامه نیازی نیست و بیمه نامه می تواند توسط خود بیمه گذار نیز صادر شود.

وی همچنین به اقدام دیگر شرکت بیمه سامان در راستای تسهیل صدور بیمه نامه شخص ثالث و نیز ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان اشاره کرد و گفت: اپلیکیشن بیمه سامان ویژه صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث توسط نمایندگان طراحی شده است تا از این پس بیمه نامه شخص ثالث مشتریان خود را از طریق این اپلیکیشن در هر زمان و هر مکان صادر کنند.

به گفته اباذریان، از این پس تمدید و صدور بیمه نامه شخص ثالث به طور مستقیم توسط شخص بیمه گذار یا از طریق سفارش به نماینده قابل انجام است.

مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان با بیان این که صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث با صورت کاملا شخصی سازی شده و با تعهدات انتخابی بیمه گذار امکان پذیر است، ادامه داد: هر بیمه گذار که به هر دلیل بیمه نامه فیزیکی را درخواست کند، آن را دریافت خواهد کرد.

اباذریان با تاکید بر این که در شرایط جدید، نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث به طور کامل قابل حذف است، ادامه داد: به عبارت دیگر نه در هنگام صدور بیمه نامه و نه در هنگام دریافت خسارت، نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث کارایی ندارد و همه فرایندها به صورت آنلاین انجام می شود.

مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان با بیان این که بیمه سامان استراتژی تحول دیجیتال، نوآوری و خدمت به مردم را محور فعالیت های خود قرار داده است، اظهار کرد: آنلاین شدن خدمات از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار ماست و به مرور سرویس های تازه ای در این حوزه رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا