بانک و بیمه

تقویت تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی


به گزارش صنعت کار، در این همایش ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات و خدمات همکاران، گفت: کارکنان ساعی و پرتلاش بانک مهر اقتصاد در شرایط سخت و پر تنش سال گذشته توانستند با اقدامات جهادی آن شرایط دشوار را مدیریت کنند و مسیر فعالیت های بانک را با موفقیت طی کنند.

وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، خاطر نشان کرد: تاکیدات سال های اخیر معظم له بر موضوع اقتصاد، رونق تولید داخلی و حمایت از کالاهای ساخت داخل، نشان از اهمیت آن دارد لذا همه مکلفیم تا با اتخاذ راهکارهای موثر و مفید در راستای تقویت تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

مدیر عامل بنیاد تعاون بسیج ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم تا با افزایش بهره وری بانک، تسهیلات بیشتری به بخش تولید و صنعت کشور ارائه کنیم چرا که با رونق این بخش ها و توسعه اقتصادی، متعاقباً بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی نیز برطرف خواهند شد.

سردار تقی زاده در پایان تصریح کرد: در حال حاضر در صددیم تا با اخذ مجوز بانک و بازگشایی نماد آن در فرابورس، سهام بانک مهر اقتصاد به صورت واقعی ارزش گذاری شود و این بانک در شرایط برابر و عادلانه به صورت منطقی و رعایت منافع همه ذی نفعان اعم از سهامداران، سپرده گذاران و کارکنان تعیین تکلیف شود.

در ادامه این همایش، علی کارگر – عضو هیئت مدیره بانک – با تبریک اعیاد ماه شعبان و تشکر از همکاران، گفت: تلاش همکاران بانک مهر اقتصاد در بین شبکه بانکی کشور بسیار چشمگیر و زبانزد است همکارانی که با فداکاری توانستند مشکلات سال گذشته را به درستی مدیریت کنند تا بانک در پایان سال عملکرد مثبتی داشته باشد.

کارگر سرمایه انسانی ارزشی و کارآمد بانک را از ویژگی های شاخص و ارزشمند این بانک دانست و گفت: عملکرد مثبت شما عزیزان و صورت های مالی شفاف و سودآور بانک مهر اقتصاد، اعتبار و جایگاه برند 25 ساله آن را در شبکه بانکی کشور افزایش می دهد و مدیران ارشد را در تصمیم گیری و تصمیم سازی کمک می کند.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد علی رغم محدودیت در استفاده از برخی امکانات و سرویس های بانکی، توانسته است با جلب اطمینان و اعتماد عمومی، ضریب نفوذ بالایی در بازار پولی و مالی کشور داشته باشد و با برخورداری از مشتریان چندین میلیونی در رقابتی تنگاتنگ، ضمن رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.

کارگر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: توجه به جایگاه و منزلت همکاران و مرتفع نمودن خواسته های آنان همواره در دستور کار هیئت مدیره بانک بوده است و امیدواریم با استمرار عملکرد مثبت و موفق شما عزیزان بتوانیم تصمیمات سازنده و مفیدی در خصوص آینده بانک اتخاذ کنیم.

منبع: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا