اخبارصنعت و معدن

قدردانی نمایندگان کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین از مدیرعامل شرکت

به گزارش صنعت کار، نمایندگان کارکنان در جلسه افزایش تولید، تامین قطعات و بهبود تعمیرات و کاهش توقفات و ورود مواد اولیه و سودآوری شرکت را بخشی از دستاوردهای مدیرعامل در سال گذشته بیان کردند که مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین نماینده کارگران از توجه ویژه مدیرعامل شرکت به رفع مشکلات معیشتی و پرداخت حقوق و مزایا، افزایش پاداش تولید کارکنان، رفع و کاهش تفاوت پرداختی به نیروهای پیمانکاران و توجه ویژه مدیرعامل به سلامت کارکنان و خانواده های ایشان در دوران شیوع کرونا را بسیار حائز اهمیت دانستند و تقدیر کردند.

مهندس ابراهیمی نیز در این جلسه ضمن تشکر از غیرت و حمیت سازمانی میان کارکنان شرکت، مهمترین سرمایه این شرکت را نیروی انسانی آن بر شمرد و گفت، اکسین شرکتی است که یک قرن باید به کشور و کارگران خود خدمت و منفعت رسانی کند.

همچنین در این مراسم یکی از کارگران به نمایندگی جمع حاضر از تلاش های مهندس امیرغلامی مشاور عالی مدیرعامل در کمک و راهبری خط تولید تشکر نمود.

در انتهای مراسم با قرائت پیام تقدیری از طرف جمعی از کارکنان شرکت از مديرعامل تقدیر و یک تابلو فرش با نام امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به ایشان اهدا شد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا