اخباربانک و بیمهبرگزیده

راه اندازی خط تولید ماسک برای مبارزه با کرونا در جزیره کیش

به گزارش صنعت کار،  رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش از نظارت های حداکثری برای رعایت ضوابط بهداشتی در مراکز تجاری و خدماتی در جزیره کیش خبر داد و گفت: بر اساس ضوابط بهداشتی ابلاغ شده تمام گردشگران، ساکنین جزیره کیش و شاغلین این مجموعه ها هنگام تردد در مراکز تجاری و خدماتی موظف به رعایت حفاظت فردی هستند.

سادات نجفی در ادامه افزود: خوشبختانه با راه اندازی خط تولید کارخانه ساز و برگ تندرستی، ماسک مورد نیاز مراکز تجاری و خدماتی از شنبه دهم خرداد توسط این کارخانه تامین شده است و استفاده از ماسک برای تمام افراد شاغل در بازارها از نیروهای حفاظتی و خدماتی گرفته تا غرف فعال الزامی است.

وی تاکید کرد: آن دسته از مشاغل حساسی که در این منطقه فعالیت می کنند علاوه بر ماسک باید از دستکش نیز استفاده کنند.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش خاطر نشان کرد: غرفه داران مکلف هستند هنگام تردد ساکنین جزیره کیش و گردشگران به مراکز تجاری و خدماتی محلول های ضد عفونی کننده را در دسترس آنان قرار دهند و این مهم به منظور حفظ سلامت مردم از سوی بازرسین و کمیته های نظارتی کنترل می شود.

سادات نجفی با بیان این که تعدادی از واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در جزیره کیش ظرف کمتر از 48 ساعت پلمپ شدند اظهار داشت: بازرسین جامعه بازاریان با همکاری بازرسین مدیریت بازرگانی  سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز توسعه سلامت و همچنین اماکن نیروی انتظامی به طور مستمر از این مراکز بازدید و بر اساس ماده 688 مجازات اسلامی با متخلفین برخورد قانونی می شود.

سادات نجفی بیان داشت: با شیوع موج دوم بیماری کرونا در کشور،  نظارت ها با جدیت تمام انجام می شود و تمام ضوابط بهداشتی به مدیران، مسئولین بازارهای تجاری و خدماتی ابلاغ شده است.

گفتنی است:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، نظارت های بهداشتی در هفته نخست اسفند سال گذشته توسط جامعه بازاریان در مراکز تجاری و خدماتی جزیره کیش آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا