اخباربانک و بیمهبرگزیده

توسعه و گسترش برنامه‌های آموزشی بانک توسعه تعاون به شیوه از راه دور

به گزارش صنعت کار،‌ میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش با اشاره به توسعه برنامه‌های آموزشی با رویکرد ترکیبی، به شیوه آنلاین و در بستر اینترنت گفت: طی یک ماه اخیر، ضمن کاربست راهبردهای نوآورانه، برنامه‌های آموزشی در بانک از ترکیب و تنوع بیشتری در حوزه‌های مدیریتی، ارزی، زبان انگلیسی، اعتباری، خدمات و محصولات و بانکداری دیجیتال برخوردار شده است.

میرزاخانی در خصوص بهره‌گیری از شیوه آموزش آنلاین، افزود: در دو هفته گذشته برنامه‌های آموزشی ارزی و زبان انگلیسی ویژه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران امور ستادی طراحی و در حال اجرا می‌باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی ویژه روسای ادارات ستادی، مدیران شعب استان‌ها نیز به شیوه آنلاین و در بستر اینترنت در حال برگزاری است.

میرزاخانی با اشاره به آغاز برنامه آموزشی مدیریت پایه بانکی ویژه مدیران مدیریت شعب استان‌ها، هدف این برنامه را توسعه مهارت مدیریتی مدیران استان با تمرکز بر دو بال دانش و تجربه عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از تجربیات مدیران مجرب بانکی زمینه به حرکت درآمدن این بال توسعه را فراهم می‌آورد و در این راستا جمال لیوانی از مدرسین خبره و از مدیران باسابقه نظام بانکی انتخاب‌شده و با مشارکت وی برنامه آموزشی طراحی و تدوین‌شده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اشاره به تنوع دوره‌های آموزشی در حال اجرا گفت: دوره آموزشی آشنایی با خدمات و محصولات بانک ویژه سایر گروه‌های شغلی ازجمله همکاران شعب، دوره آموزشی ارزی ویژه همکاران فعال در واحدهای ارزی و مدیران مدیریت شعب استان‌ها، دوره آموزشی آشنایی با بانکداری دیجیتال برای همکاران ستادی طراحی‌شده و در حال برگزاری می‌باشد.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش ابراز امیدواری کرد که در سال 1399 در کنار آموزش‌های آنلاین و تولید منابع آموزشی، برنامه‌ها و شیوه‌های متنوع‌تر و نوآورانه‌تری برای توسعه دانش، بینش و مهارت مدیران و کارکنان بانک از سوی مرکز در سطح بانک به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا