اخباربانک و بیمهصنعت و معدن

توسعه داخلی سازی با همکاری سازمان های صمت استانی/ برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل در استان ها

به گزارش صنعت کار،معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به برنامه ریزی کمی برای تحقق نهضت ساخت داخل در سال جاری تصریح کرد: محورهای 9 گانه برای تحقق این سیاست راهبردی با لحاظ اهداف کمی در نظر گرفته شده است و این محورها نیز به استان ها ابلاغ شده است و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان می بایست در پروژه نهضت ساخت داخل به صورت جدی فعال شوند.

صادقی نیارکی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری میزهای تخصصی تعمیق ساخت داخل در همه استان های کشور افزود: با هدفگذاری مشخص باید هر استان، مقدمات برگزاری ماهانه حداقل یک میزساخت داخل را فراهم کند و در برنامه ریزی برای هدفگذاری و برگزاری این میزها، تولیدات تخصصی هر استان و به هم رسانی نیازمندی ها و توانمندیهای آنها مدنظر قرار خواهد گرفت.

در این نشست رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت صنایع استان از احصا پتانسیل ها وظرفیت های صنایع استان آذربایجان شرقی درتوسعه داخلی سازی خبرداد.

گفتنی است در این نشست که با حضور نمایندگانی از تشکل های تخصصی وبرخی از واحدهای صنعتی استان برگزارشد؛ مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی صنایع استان مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا