بانک و بیمه

ثبت نام معاملات برخط سهام از طریق شعب منتخب بانک سپه امکانپذیر شد

به گزارش صنعت کار، فتاحی اظهارداشت: معاملات بر خط امکان دسترسی سریع، آسان و مطمئن سرمایه گذاران به سیستم های معاملات بازارهای اوراق بهادار را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده و کلیه عملیات آن اعم از ارسال سفارش های خرید و فروش و عملیات بانکی (واریز و دریافت وجه) از طریق اینترنت و به صورت لحظه ای انجام می پذیرد.

وی افزود: در معاملات آنلاین بورس سرمایه گذار (مشتری) مستقیماً و بدون دخالت کارگزار سفارش های خرید و فروش خود را از طریق بسترهای امن اینترنتی به هسته معاملات ارسال و تمامی سفارش های ثبت شده توسط سرمایه گذار در سیستم معاملات، توسط کارگزاری کنترل و در صورت مغایرت با دستورالعمل معاملات برخط مراتب سریعاً به مشتری اطلاع رسانی می شود و از انجام سفارش مذکور جلوگیری به عمل می آید.

مدیر امور سازمان و برنامه ریزی تصریح کرد: از الزامات معامله آنلاین، دارا بودن حساب متمرکزی است که به نفع کارگزار مربوط وکالتی شده است، بدین نحو که همراه با ارسال سفارش مشتری از طریق رایانه به سیستم معاملات به صورت لحظه ای با بانک مشتری ارتباط برقرار شده و معادل وجه خرید، در حساب مشتری مسدود می گردد و به محض انجام سفارش خرید، وجه مورد نظر از حالت مسدود خارج می شود.

فتاحی ادامه داد: خدمت مذکور در فاز اول توسط شعب مرکزی مشهد (شاخص ۲۴) اسدآبادی بندرعباس (شاخص ۱۰۱۵) مرکزی رشت (شاخص ۱۲) مرکزی کرمانشاه (شاخص ۲۰) میدان طالقانی بیرجند (شاخص ۱۵۷۸) ارائه و سپس به سایر مدیریت های شعب مناطق تسری خواهد یافت.

وی گفت: مشتریان بانک سپه برای ثبت نام معاملات آنلاین در شعب بانک سپه می بایست به شعب منتخب مراجعه و فرم های مربوط را تکمیل و مدارک لازم برای ثبت نام معاملات آنلاین را به شعبه تحویل داده و نام کاربری و رمز ورود به سامانه معاملات آنلاین را به صورت پست الکترونیکی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا