ماهنامه صنعت کار نوشت، شرکتهایی مانند ارج و آزمایش در حوزه لوازم خانگی و شرکتهای متعدد دیگری در زمینههای نساجی، سیمان، لوازم آرایشی بهداشتی و مواردی از این دست طی چند سال اخیر به پایان خط رسیده اند. در مقابل اما شرکتهای شرق آسیا و اروپایی تا حد امکان در بازار ایران جولان داده و به نان و نوای خوبی رسیده اند. شرکتهایی مانند سامسونگ و ال جی با پیشرفتهای خوبی که در زمینههای مختلف داشته اند توانسته اند بازار ایران را بدست آورده و سالانه میلیاردها دلار هزینه برای تبلیغات خود میکنند. در این اینفوگرافی نگاهی به وضعیت چند شرکت مشابه ایرانی و خارجی در حوزههای مختلف خواهیم داشت.
انتهای پیام/