نفت و پتروشیمی

ستاره خلیج فارس تا پایان سال ۳۶ میلیون لیتر بنزین تولید می کند

به گزارش صنعت کار،سید علی ادیانی ، با اشاره به ایجاد شایعاتی در جامعه درباره کمبود بنزین در کشور، گفت: با توجه به میزان تولید بنزین در داخل کشور و میزان وارداتی که برای تامین نیازهای داخلی در بحث بنزین انجام می شود، در حال حاضر هیچ کمبودی برای عرضه بنزین در چارچوب نیاز مردم وجود ندارد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یک فاز جدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس در هفته های اخیر بهره برداری شد، افزود: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به زودی 12 میلیون لیتر بنزین جدید را در مدار مصرف قرار می دهد.
ایران یکی از بد مصرف ترین مردم کره زمین در استفاده از حامل های انرژی بوده که این نشان دهنده عدم الگوی مصرف است.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان سال 97 به ظرفیت 36 میلیون لیتر تولید بنزین می رسد

وی ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان سال 97 به ظرفیت 36 میلیون لیتر تولید بنزین می رسد و وارد باشگاه کشورهای صادرکننده بنزین می شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچگاه میزان مصرف بنزین کشور با میزان مصرف مردم دنیا قابل انطباق نبوده است، یادآور شد: ایران یکی از بد مصرف ترین مردم کره زمین در استفاده از حامل های انرژی بوده که این نشان دهنده عدم الگوی مصرف است.
پمپ بنزین

عدم دریافت قیمت واقعی انرژی از مردم

وی با اشاره به یکی از دلایل بدمصرفی در ایران، افزود: یکی از دلایل بدمصرفی عدم دریافت قیمت واقعی انرژی از مردم به سبب ملاحظات اجتماعی و اقتصادی است.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هیچ مشکلی برای عرضه بنزین در کشور وجود ندارد و به نظر عده ای به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند.

منبع:خبرگزاری خانه ملت

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا