نفت و پتروشیمی

نفت به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده است


به گزارش صنعت کار، بیژن عالی‌پور پنجم خردادماه همزمان با سالروز کشف نفت در مسجدسلیمان، در مراسمی که به منظور قدردانی از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در جوار چاه شماره یک مسجدسلیمان برگزار شد، عنوان کرد: مسجدسلیمان زادگاه نفت است و این شهر حق بزرگی بر گردن ایران و خاورمیانه دارد؛ از هر کاری که بتوانیم برای توسعه این شهر انجام دهیم دریغ نمی‎کنیم.

وی افزود: دیدن چهره کنونی شهر مسجدسلیمان و وجود ده‎ها هزار جوان با استعداد و دارای مدرک تحصیلی، ولی بیکار مرا به شدت آزار می‌دهد. از این رو اجرای برخی پروژه‌ها در قالب توجه به مسئولیت‌های اجتماعی کمترین کاری است که می‌توانیم برای مردم خوب و نجیب این دیار انجام دهیم.

عالی‌پور اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در حوزه‌های مختلف را اقدام عملی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای توجه به زادگاه نفت برشمرد و گفت: برای توسعه این شهر پروژه‌های خوبی با همراهی و توجهی که وزیر نفت به مسجدسلیمان دارد، ازسوی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده که اجرای آنها می‌تواند چهره این شهر را تا حد مطلوبی بهبود بخشد.

نماینده شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به پاس اجرای پروژه‎های عمرانی متعدد و توجه به مقوله مسئولیت اجتماعی در این مناطق قدردانی کرد.

علی عسگر ظاهری عنوان کرد: اگرچه چهره کنونی این شهر زیبنده نیست، اما دور از انصاف است اگر نگوییم که با تلاش و توجه ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، پروژه‎های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برای ترمیم چهره زادگاه نفت و عمران و آبادانی دوباره آن تعریف و اجرا شده است.

وی از توجه وزارت نفت به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد و افزود: نقش و جایگاه نفت در تأمین نیازهای ارزی و اقتصادی کشور بسیار قابل اهمیت است و در این میان، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نقش بسزایی دارد.
منبع:انرژی امروز
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا