اخبارخودروویژه ها

اشاعه فناوری‌های نوین خودرویی در غرفه گروه خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا با بهره‌برداری از فرصت ارتباطات بین المللی که دولت سیزدهم برای کشور رقم زده است،‌ توانسته با همکاری شرکای خارجی خود، برترین خودروهای برقی و غیربرقی را در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی کند.

به گزارش صنعت کار – گروه خودروسازی سایپا با بهره‌برداری از فرصت ارتباطات بین المللی که دولت سیزدهم برای کشور رقم زده است،‌ توانسته با همکاری شرکای خارجی خود، برترین خودروهای برقی و غیربرقی را در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی کند.با فرصت آفرینی دولت سیزدهم (از نیمه دوم سال 1400) برای بنگاه‌های صنعتی و تولیدی کشور،گروه خودروسازی سایپا موفق شد در راستای توسعه صنعت خودرو، تحقق نوآوری، استفاده از فناوری‌های روز و جبران کاستی های گذشته، با همکاری شرکای خارجی خود نسبت به همکاری مشترک (تولید مشترک) و واردات، خودروهای برقی و غیربرقی اقدام کند. 

در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از 23 آبان ماه آغاز شد و تا فردا( 26 آبان ماه) ادامه خواهد یافت،‌ گروه خودروسازی سایپا خودروی برقی آریا(در قالب نمایش تصویری و معرفی تغییرات قوای محرکه و داشبورد)، خودروی هیبریدR9 و (EV-R) SL 03(برند لوکس دیپال زیرمجموعه شرکت چانگان)، E-STAR و EADO (دو محصول شرکت چانگان)، خودروSINOGOLD  و نمونه تحقیقاتی اطلس برقی را در معرض دید عموم قرار داد. همچنین در نمایشگاه یاد شده ضمن نمایش خودروهای سهند، شاهین اتوماتیک، ساینا دوگانه‌سوز، کوییکGX و اطلس، خودروهای وارداتی غیربرقی که شامل DL5 و انواع چانگان‌های CS15، CS55، و CS35 پلاس است،‌ به نمایش درآمده است.

از روز اول که نمایشگاه تحول صنعت خودرو، کار خود را آغاز کرد، غرفه سایپا به جهت عرضه خودروهای جدید برقی و غیربرقی مورد استقبال گسترده قرار گرفت و بازدیدکنندگان مشتاقانه، خودروهای جدید که قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار شوند را ارزیابی می‌کردند. یکی از خودروهای که در این نمایشگاه مورد توجه زیادی قرار گرفت، خودروی برقی SL03 (EV-R) بود؛ اکثر بازدیدکنندگان نمایشگاه،‌ زمانی طولانی را صرف می کردند تا با مزیت این خودرو،‌آشنا شوند.

گروه خودروسازی سایپا برای آنکه فناوری‌های نوین خودرویی، ‌اشاعه پیدا کند، طی 22 ماه گذشته،‌ مذاکرات متعددی را با شرکای تجاری خود آغاز و در این خصوص نیز از توان علمی مجموعههای دانش بنیان،‌ جامعه دانشگاهی و مهندسان داخلی استفاده کرده است. بر این اساس در غرفه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، به روزترین خودروهای برقی و غیربرقی به نمایش گذاشته شده است. تمام سعی و تلاش گروه سایپا بر این است که از فرصت ارتباطات بین المللی و همکاری با شرکای تجاری، با هدف تنوع‌بخشی در بازار خودرو، ورود تکنولوژی‌های جدید،‌کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان آلایندگی کشور، بهره‌برداری و محصولات شایسته مردم ایران را، روانه بازار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا