نفت و پتروشیمی

تعطیلی پنجشنبه‌ ادارات کهگیلویه و بویراحمدبرای صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش صنعت کار، بنا به پیشنهاد امیدعلی پاک‌‌نژاد، مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که بنا در خواست استاندار، از هفته آینده تا مهرماه ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با توجه به اینکه شش فرمانداری استان در مناطق گرم واقع شده در روزهای خاص که دمای هوا افزایش یابد براساس چارچوب قانون و مصوبه ستاد بحران برای تعطیلی ادارات و تغییر ساعات کاری تصمیم گیری می‌شود.
مدیرکل امور اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه، تاکید کرد: از خردادماه امسال پنجشنبه در استان تعطیل و ساعات کاری جدید از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 6:30 تا 14:30 اعلام می‌شود.
وی گفت: به استاد قانون کارکنان دولت باید در هفته 44 ساعت در 6 روز کار کنند که با تعطیلی پنجشنبه و ساعات کار جدید به این قانون خللی وارد نمی‌شود.
امید علی پاک‌نژاد افزود: این موضوع با هدف افزایش بهره‌وری و راندمان کاری کارمندان، وحدت رویه با دستگاه اجرایی مرکز و صرفه جویی در مصرف برق اجرایی شده است.
منبع:پاون
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا