بانک و بیمه

بخشودگی جرائم بیمه ای در راستای حمایت از کالای ایرانی است


به گزارش صنعت کار، سهیلا ملکشاهی در جلسه نشست معاون هماهنگی وامور اقتصادی استانداری ایلام با روسای اتحادیه های امور صنفی برگزار شد گفت: یکی از راه کارهای حمایت از کالای ایرانی طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب است که در این راستا رونق واحد‌های تولیدی و صنعتی جهت فعالیت بیشتر را در بر خواهد داشت.وی مهم‌ترین دلایل اجرای این طرح را رخ دادن بلاهای طبیعی از جمله: سیل، زلزله… و نوسانات ارزی عنوان کرد،.
ملکشاهی اظهار داشت: وضعیت جوی استان و تاثیرات منفی نرخ ارز در استان اجرای این طرح را سهل نموده است و اطلاع رسانی به موقع به متصدیان کارگاه ها و واحدهای صنعتی سبب می شود مشکلات احتمالی اجرای این، طرح در سطح استان برطرف شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام خاطر نشان کرد: در راستای حمایت و اجرای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، سازمان تامین اجتماعی رونق اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی را در راس برنامه های خود قرار داده و با اطلاع رسانی و آموزش مناسب از فرصت پیش آمده در استان استفاده بهینه خواهد کرد. وی همچنین از دستگاه‌های ذیربط درخواست نمود به سوالات متقاضیان استفاده کننده از این خدمات در کسب دلایل احراز پاسخ مناسب و به موقع داده شود تا سهم استان ایلام در طرح بخشش جرائم حفظ شود.
ملکشاهی از فرمانداران شهرستان های تابعه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درخواست کرد نسبت به اطلاع رسانی کافی اهتمام بیشتری نشان دهند تا بتوانیم شاهد بهره مندی بیشتر کارفرمایان از این قانون باشیم.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا