بانک و بیمه

قرعه کشی نخستین جشنواره کارت های هدیه کوثر همزمان با ولادت امام رضا (ع)

به گزارش صنعت کار، همزمان با ولادت کوثر پیامبر حضرت فاطمه زهرا (علیها السلام) تا کنون بیش از 25 هزار فقره کارت هدیه در شعب موسسه اعتباری کوثر صادر شده که از این تعداد 6 هزار نفر به عنوان هدیه دهنده و   19هزار نفر به عنوان هدیه گیرنده در سامانه جشنواره ثبت نام نموده اند.

بر اساس این گزارش؛ مهلت شرکت در اولین جشنواره کارت های هدیه کوثر که با هدف تشویق مشتریان و هموطنان گرامی به خرید از این کارت ها و اهداء جوایز ویژه از جمله یک دستگاه خودرو 206 و صدها جایزه دیگر شامل گوشی تلفن همراه، تبلت و کارت هدیه است، تا تاریخ 25/03/97 می باشد.

این گزارش می افزاید: آخرین مهلت  ثبت نام  جشنواره کارت هدیه در سایت موسسه اعتباری کوثر  و شرکت در قرعه کشی  30/03/97 است و تمام کارت های هدیه ای که از مورخ 01/12/96 صادر شده اند در این قرعه کشی شرکت داده می شوند.

خاطر نشان می سازد: مشتریان محترم می توانند پس از دریافت کارت هدیه با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.kosarfci.ir و ورود به بخش جشنواره کارت هدیه نسبت به ثبت شماره کارت، تکمیل مشخصات فردی جهت شرکت در قرعه کشی نخستین دوره جشنواره کارت های هدیه موسسه اعتباری کوثر که در سوم مرداد ماه 1397 همزمان با ولادت امام رضا (علیه السلام)  برگزار خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است: در جشنـواره مزبور بیش از 100 طرح کارت هدیه با موضوع مناسبت های مختلف به مشتریان ارائه می شود.

 

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا