صنعت و معدننفت و پتروشیمی

شبکه برق رسانی کلان شهر تهران پایدار است


به گزارش صنعت کار، با توجه به بارش باران و طوفان شدید شب گذشته و شکسته شدن و برخورد درختان با شبکه هوایی برق رسانی، مشترکان به صورت پراکنده در مناطق جنوب شرق و جنوب غرب با قطعی برق مواجه شدند.
مهندس کامبیز ناظریان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت در این خصوص گفت: با توجه به سیستم رصد لحظه ای آنلاین کنترل پایدار شبکه برقرسانی شهر تهران در این شرکت و مرکزیت كانون طوفان در جنوب شرق، يكی از پست های فوق توزيع اصلی در اين منطقه دچار مشكل فنی شد، که در اسرع وقت اکیپ های عملیاتی به شبکه حادثه دیده اعزام و از طریق شبکه های جایگزین نسبت به رفع مشکل اقدام شد.
مهندس ناظریان ادامه داد: طی حادثه شب گذشته هيچ گونه مشكلي در بخش هاي حياتي و مهم برق شهر تهران به وجود نیامد واین مراکز به صورت آنلاین رصد لحظه ای می شوند.
وی گفت: بخش اعظمي از شبكه كابل هوايي،از كابل هاي خودنگهدار است كه در برابر سقوط و برخورد درخت ايمن است و تنها بخشي از شبكه فشار برق متوسط جنوب شرق دچار قطعي مقطعي شده است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در شبکه برق رسانی وجود ندارد و شبکه برق تهران کاملاً پایدار است.
منبع:شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا