اخبارراه و ساختمان

آخرین تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری هر چه باشکوه تر نماز عید سعید فطر

به گزارش صنعت کار، مهندس مجتبی یزدانی در نشستی که بمنظور آخرین هماهنگی ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر نماز عید سعید فطر در مصلی تهران و با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی، مدیران این حوزه و مناطق 6،3 و7 برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات تمامی حوزه ها در برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و نیز برپایی روز جهانی قدس، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده وظایف تمامی حوزه ها و مناطق 6،3 و7 بمناسبت عید سعید فطر مشخص شده است.
یزدانی در ادامه به اهم موضوعات برای برگزاری نماز عید سعید فطر پرداخت و گفت: آذین بندی در مناطق و نورافشانی در 15 میدان اصلی در دستور کار قرار گرفته است. وی در ادامه افزود: سازمان مدیریت پسماند نیز با پهنه بندی نقاط مشخص، نیروها و ماشین آلات خود را در این مکان ها مستقر و به انجام رفت و روب و نظافت این محل ها خواهد پرداخت.
همچنین نیروها و تجهیزات سازمان آتش نشانی نیز در محل های تعیین شده مستقر خواهند شد.
یزدانی بر انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای انجام تبلیغات محیطی در تمامی سطح مناطق 22گانه با موضوعات مرتبط با عید سعید فطر اندیشیده شود.
وی بر نوآوری و خلاقیت در تمامی امور تاکید کرد و گفت:از ایده ها و روش های نوین کارشناسی شده در تمامی زمینه ها استقبال می کنیم.
گفتنی است در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری نماز عید سعید فطر ارائه شد و هر یک از مسوولین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطر پرداختند.
منبع:روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا