به گزارش صنعت کار، در این گردهمایی که مقامات و مدیران ارشد بخشهای خصوصی و دولتی، کارآفرینان و اصحاب رسانه حضور داشتند ضمن تقدیر از ۱۱۰ برند ملی کشور در بخشهای مختلف، چگونگی ایجاد فرصتهای مشترک با برندهای بینالمللی و همچنین شناسایی مزیتها و توانمندیهای اقتصادی بنگاههای ایرانی مورد بررسی قرار گرفت.
در مراسم اختتامیه این گردهمایی که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از برندهای شایسته ملی که شرایط موردنظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را احراز نمودند در قالب اعطای جوایز در سه محور و با عناوین نشان عالی برند ارزشآفرین ملی، نشان لیاقت مدیریت و کارآفرینی و نشان زرین اعتماد مصرفکننده قدردانی به عمل آمد و شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به واسطه انجام موفق پروژه های مرتبط با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی تندیس« نشان زرین اعتماد مصرف کننده» را از آن خود کرد.
یادآوری می شود در دوره چهارم انقلاب صنعتی که از آن به عصر برند تعبیر میشود، بخش عمدهای از درآمد سرانه و تولید ناخالص ملی کشورهای توسعهیافته را حقوق ناشی از مالکیت فکری و معنوی برندهای آن ممالک تشکیل میدهند و برگزاری چنین گردهماییهایی در راستای تقویت برندهای داخلی و صاحب سبک کشور و ارتقاء نظام مالی مؤثر است.
منبع:شرکت توزیع نیروی برق استان تهران
انتهای پیام/