بانک و بیمه

بانک آینده؛ رتبه نخست بانک‌های خصوصی، در اجرای طرح رونق تولید کشور

به گزارش صنعت کار، بر اساس ارزیابی و گزارش منتشر شده از سوی وزارت کشور؛ از ابتدای سال 1396 تا تاریخ 20 فروردین‌ماه سال 1397، بانک آینده، در بین بانک‌های خصوصی، از نظر مبلغ و تعداد تسهیلات پرداختی، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بانک آینده، در راستای اولویت‌های تعیین‌ شده مبنی بر حمایت از بخش‌های واقعی اقتصاد، افزایش تولید داخلی و توجه به مقوله اشتغال؛ برنامه‌های هدف‌مندی در جهت تأمین نیازهای مالی واحدهای تولیدی، به‌ویژه واحدهای کوچک و متوسط (SME) را در دستور کار خود، قرار داده است.

بر همین اساس، این بانک در ارتباط با تأمین منابع مالی و پاسخ‌گویی به نیاز فعالان اقتصادی، تاکنون، توانسته است؛ علاوه بر تعامل پویا با وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این عرصه، خود نیز رأساً و با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط را شناسایی و پاسخ‌گوی بخشی از نیازهای آنها باشد.

بر همین اساس، دستآورد حاصل از این رویکرد در بازه زمانی پیش‌گفته، تصویب پرداخت تعداد 218 تسهیلات پرداختی به مبلغ 8,460 (هشت هزار و چهارصد و شصت) میلیارد ریال بوده که از طرف بانک آینده، به بنگاه‌های خرد و متوسط مورد هدف، پرداخت شده است.

منبع: روابط عمومی بانک آینده
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا