بانک و بیمه

بانک صادرات ایران 3 هزار و 690 نفر از «اقشار ویژه» را صاحب‌خانه کرد


به گزارش صنعت کار، این بانک در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از خانواده‌های تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی طی سه ماه ابتدای سال ٩٧ با اعطای ٣ هزار و ٦٩٠ فقره وام خرید مسکن اقشار ویژه، بیش از دو هزار و ٤٥٨ میلیارد ریال به این امر اختصاص داد.
بنابر این گزارش، بانک صادرات ایران در ادامه عمل به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سال ٩٦ نیز با پشتیبانی از اقشار ویژه بیش از ١٥ هزار و ٤٨٢ فقره وام خرید مسکن به آنها پرداخت کرده که رقم ریالی آن در این سال از ١٠ هزار و ٩٢٩ میلیارد ریال فراتر رفته است. در مجموع از ابتدای سال ٩٦ تا پایان سه ماهه اول امسال این بانک بیش از ١٩ هزار فقره وام به ارزش بیش از ١٣ هزار و ٣٨٧ میلیارد ریال به این امر تخصیص داده است.

کمک به تأمین مالی مسکن اقشار ویژه جامعه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، حمایت برای احیای بافت‌های فرسوده و نامناسب شهری و کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده از مهم‌ترین فعالیت‌های حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن مناطق آسیب‌پذیر کشور در سال‌های اخیر بوده است.
بانک صادرات ایران علاوه بر پرداخت وام‌های خرد و کمک به اقشار خاص جامعه، حمایت از طرح‌های کلان اقتصادی را در اقصی نقاط کشور در دستور کار داشته و با پرداخت میلیاردها ریال تسهیلات، زمینه ارتقای تولید داخلی و اشتغال هزاران نفر را فراهم ساخته است.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک صاردات

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا