خودروصنعت و معدنویژه ها

سبد خودروهای تجاری گروه بهمن تکمیل شد

به گزارش”صنعت کار”؛ گروه بهمن با محصولات شرکت های بهمن موتور، سیبا موتور و بهمن دیزل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز حضور یافت. این شرکت در فضایی بالغ بر 900متر مربع محصولات شرکت‌های زیرمجموعه خود را برای شیرازی ها به نمایش گذاشت.
محصولات گروه بهمن در بخش سواری شامل B30، هاوال و کاپرا و محصولات تجاری شامل محصولات سیبا موتور، بهمن دیزل و ایسوزو در سالن نرگس نمایشگاه بین المللی شیراز به نمایش گذاشته شده است.
ابراهیم تقوی- مدیر مهندسی فروش و تحقیقات محصولات گروه بهمن- اظهار کرد: در حال حاضر محصولات بهمن دیزل به صورت تجهیز به کاربری مورد نیاز مشتریان به فروش می رسد به گونه ای که خودرو آماده استفاده به دست مشتری می‌رسد.
او ادامه داد: از جمله کاربری های جدید برخی محصولات گروه بهمن در بخش تجاری، کاربری یخچال دار است که به تازگی با همکاری شرکتی از کره جنوبی به سبد محصولات بهمن دیزل افزوده شده و این محصول قابلیت عرضه با تیراژ بالا و رقابت در بازار را در اختیار دارد.
تقوی افزود: یکی دیگر از جدیدترین محصولات معرفی شده گروه بهمن در نمایشگاه شیراز، بالابری به نام «چلا» CELA با برندی ایتالیایی است.
او ادامه داد: بهمن دیزل توانسته است نمایندگی این برند را ایتالیا اخذ کند و آن را با قابلیت ارتفاع 25 متر و روی خودروی 8 تنی که خودروی سبک تجاری است قرار دهد. از جمله محاسن این خودرو این است که در زمان بسته بودن بالابر، ارتفاع آن با سقف خودرو در یک راستا قرار می گیرد و قابلیت عبور از فضاهایی که یک کامیونت بدون بار از آن عبور می کند را دارا است.
مدیر مهندسی فروش و تحقیقات بازار محصولات تجاری گروه بهمن با اشاره به این که برای تولید مینی بوس در کشور مشکلی نداریم، اظهار کرد : هم اکنون گروه بهمن بیشترین سهم بازار در حوزه تولید مینی بوس در کشور را دارا است و قرار بر این است که مینی بوس مکسوس نیز از نیمه دوم امسال مجددا به صورت CKD در کارخانه تولید و در کنار مینی بوس سحر به بازار عرضه شود.
تقوی با اشاره به عرضه خودروFEZ باری در نمایشگاه شیراز گفت: فروش ویژه بهمن دیزل در نمایشگاه فقط برای نمایندگان استان فارس است که محصولات بهمن دیزل و کاربری هایی که تولید می شود در آن بخش به فروش می رسد . همچنین برای محصولات 6 تن و 8 تن و کشنده تک محور سیباموتور نیز شرایط فروش بصورت نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده است .
به گفته او، فروش خودروی 8 تنی این شرکت از اسفند ماه آغاز شده که به دلیل قابلیت های این خودرو مانند اتاق خواب و ترمزهای بادی که پیش از این در محصولات ایسوزو نبوده است ؛ با استقبال خوبی مواجه شده و هم اکنون شرایط به گونه ای است که فروش ما 2 الی 3 ماه جلوتر از تولید است .
تقوی با اشاره به کشنده تک محور گروه بهمن نیز اظهار کرد: با توجه به قدرت موتور بالا و گیربکس ZF که اصل آلمان است و علی رغم شرایط تحریم که رقبای اروپایی نمی‌توانند در بازار حضور داشته باشند، اما اکنون شرایط خوب است .
او درباره وضعیت تولید محصولات این گروه خودروسازی در شرایط تحریم تصریح کرد: درحال حاضر برای تولید محصولات سیبا موتور مشکلی وجود ندارد و هر ماه سفارش گذاری در حال افزایش است و در مورد محصولات ایسوزو نیز تا اواسط سال آینده مشکلی وجود ندارد .
به گفته تقوی، در حال حاضر برای محصولات بهمن دیزل تمرکز برای اتاق سازی صورت گرفته شده، چرا که نمایندگان و مشتریان تمایل دارند وقتی خودرو را خریداری می کنند بتوانند بلافاصله از آن استفاده کنند.
منبع:خودروکار
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا