راه و ساختمان

افزایش نشاط اجتماعی ،هدف ویژه برنامه های هفته کارآفرینی

به گزارش “صنعت کار”، اکبر نعمتی سرپرست این سازمان هدف از اجرای این برنامه ها را افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی عنوان کرد وگفت: بهره‏گیری از ظرفیت و قابلیت های بوستان ها ، سرای محلات ، فضای تبلیغاتی و مراکز خدمات اجتماعی ضروری بنظر می رسد .

نعمتی ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته کارآفرینی ، افزود: انعقاد تفاهم نامه با امضاء شهردار تهران و وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، توربازديد از مراكز آموزش فني و حرفه اي شهر تهران و برپايي نشست هاي تخصصي با موضوع نقش مهارت در توسعه كسب و كار و كارآفريني در سطح مناطق ۲۲ گانه ، از جمله برنامه های در دست اقدام این سازمان برای هفته ی کارآفرینی می باشد .

وی از برپايي نمايشگاه (مشاوره شغلي – مهارت آموزي ) در بوستان لاله منطقه ۶ خبرداد و تصریح کرد: در تلاشیم که در بیش از ۳۰ غرفه خدمات و دستاوردهای حوزه مهارت آموزی و مشا غل نوین ارائه دهیم.

نعمتی همچنین برپايي گذر مهارت در سطح مناطق را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه آشنایی شهروندان با مهارت های فنی است که از طریق حضور در یک دوره کوتاه مدت ۲ ساعته و آشنایی بامباحث ،گواهی حضور با تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهرداری تهران به آنان اعطاء خواهد شد .

برگزاري كارگاه هاي تخصصي و مهارت افزايي ويژه صاحبان كسب و كارها، اكران پيام هاي فرهنگي و آموزشي و آماده سازي دهكده مهارت در منطقه۱۶ از دیگر اقدامات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در هفته ی کارآفرینی می باشد .

گفتنی است ۳۱ تیر ماه تا ۶مرداد به عنوان هفته مهارت انتخاب و ششم مرداد‌ روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است و شهرداری برنامه های مختلفی را با همکاری فنی و حرفه ای در این حوزه برگزار می کند.
منبع:سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا