اخباربانک و بیمهویژه ها

قیمت سکه از ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان گذشت

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-01-26 15:04:10Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
به گزارش صنعت کار، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز دوشنبه یکم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۱۷۴ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۳ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۷۶ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۸۴ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۶۲۸ هزار و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه به ارزش ۸۱۷ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴۵۶ هزار تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومانی به ارزش ۲۷۴ هزار تومان فروخته شد.

با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا با ۸ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۳۷۳ تومان قیمت خورد. هر یورو با ۱۳ تومان رشد ۵ هزار و ۱۳۲ تومان و هر پوند نیز با ۱۴ تومان افزایش ۵ هزار و ۷۴۷ تومان ارزش‌گذاری شد.
منبع:ایبنا
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا