بانک و بیمه

خرید آرد از کارخانه‌ها تنها ازطریق بانک سپه امکان‌پذیر است

به گزارش “صنعت کار” یزدان سیف در مراسم امضای تفاهم نامه با بانک سپه با اشاره به همکاری و تعامل رو به گسترش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بانک سپه طی سال‌های اخیر تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه در ادامه روند روبه رشد همکاری‌های دوجانبه بوده و قرار است طبق توافقات صورت گرفته بانک سپه ماهانه به 2 هزار نفر از نانوایان تسهیلات 150 میلیون ریالی پرداخت کند.
وی ضمن تأکید بر تعامل مطلوب بین شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه به‌منظور تأمین منابع مالی بخش کشاورزی تعامل بسیار مناسبی در حوزه گندم، آرد و نان با این شرکت داشته و در سنوات گذشته خدمات خوب و قابل‌توجهی ارائه کرده است.
 بخشی از پول گندم کاران از محل منابع بانک سپه پرداخت‌شده است
وی با تشکر از مسئولین بانک سپه به دلیل عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: بانک سپه بخشی از منابع موردنیاز برای خرید گندم در سال جاری برای کمک به برنامه‌های دولت را تقبل کرده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به تعاملات ارزی این شرکت برای تأمین کالای اساسی با بانک سپه اظهار داشت: در حوزه مبادلات ارزی و فاینانس توافقات خوبی با بانک سپه برای تأمین زنجیره کالاهای اساسی انجام‌شده است.
سیف بابیان اینکه از شهریورماه سال جاری خرید آرد از طریق سامانه بانک سپه فراهم خواهد شد گفت: همه صنوفی که از کارخانه‌ها آرد خریداری می‌کنند حتماً باید با مراجعه به بانک سپه نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه بانک اقدام کنند.
وی در پایان اظهار داشت: از شهریورماه امسال شاهد خریدوفروش آرد در سامانه بانک برای مصارف صنف و صنعت و آزاد پز خواهیم بود.

پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۵ میلیون تومان به نانوایان

بنابه این گزارش همچنین محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه نیز در این مراسم  گفت: این بانک با امضاء تفاهم‌نامه با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ماهانه ۲ هزار فقره تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال به نانوایی‌ها پرداخت می‌کند.

چقازردی اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه تا پایان سال جاری هرماه ۲ هزار فقره تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۵ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه به نانوایان پرداخت می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره بانک سپه گفت: اعطای تسهیلات، متناسب با میزان تعاملات و گردش حساب شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بانک سپه و با نرخ سود ترجیحی پایین‌تر از نرخ رایج تسهیلات خواهد بود.

چقازردی بابیان اینکه، بانک سپه تعاملات بسیار خوبی طی سال‌های اخیر با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به‌عنوان بانک عامل خرید تضمینی گندم داشته است، افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور استقرار و راه‌اندازی سامانه آرد بین بانک سپه و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و برای حمایت مالی نانوایان برای نوسازی و بهسازی و تأمین سرمایه در گردش آنها به امضاء رسیده است.

مدیرعامل بانک سپه در ادامه با اشاره به نقش تأثیر گذار و چشمگیر این بانک طی سال‌های اخیر در فعالیت‌های ارزی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برای کشور و نظام دارد بانک سپه با اهرم‌های مالی حمایت خود را برای تقویت فعالیت ارزی این شرکت فراهم خواهد کرد.

همچنین در این جلسه توافق لازم برای نحوه پرداخت تسهیلات خرید تضمینی گندم از سوی بانک در سقف سهمیه ابلاغی بانک مرکزی انجام شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه و ایبنا
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا