اخبارصنعت و معدنویژه ها

تولید کننده داخلی لوازم خانگی علیه احتکار،به مردم می پیوندد

به گزارش “صنعت کار”کشف انبارهای بسیار بزرگ آن ها و قفل کردن بازار به وسیله لابی های توزیع و فروش باعث برهم خوردن نظم بازار و از دست رفتن اعتماد مردم شده است، تنها و تنها سود را به جیب واردکنندگان سرازیر خواهد کرد. این در حالی است که ماشین های تبلیغاتی آن ها پیوسته افکار عمومی را علیه تولیدکنندگان داخلی تهیج می کنند.
باید اذعان کرد که همانطور که کارشناسان اقتصادی و صنعتی می گویند، به دلایل مشخصی از جمله هزینه های جاری روزانه، تولیدکنندگان ایرانی نمی توانند محصولات تولید شده در ایران را احتکار کنند و باید هرچه سریعتر آن را در بازار عرضه نمایند. افزایش قیمت های فروش، تعدد تصمیم گیرندگان دولتی در بخش تعیین قیمت، تامین مواد اولیه، درخواست افزایش ناگهانی سرمایه در گردش و … از مسائلی است که منجر به افزایش قیمت های شدید در بازار و به هم ریختگی شبکه عرضه و فروش شده است و نه تنها تولیدکننده از این مسیر سودی نمی برد، بلکه با تحت فشار قرار گرفتن شدید مالی و روانی در حال از دست دادن منابع خود است.
همچنین واردکنندگان در حالی تحت چتر حمایت برخی از سازمان ها فعالیت می کنند که سعی دارند افکار عمومی را منحرف کنند.

لذاتولید کننده داخلی لوازم خانگی اسنوا تصمیم گرفته در حمایت از پویش مردمی #مردمعلیهاحتکار در نامه ای به وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت اعلام نماید که در صورت پیدا شدن انبارهای احتکار از شرکت اسنوا، تمامی موجودی آن ها به نفع مردم ضبط شده و گروه انتخاب تمامی تعهدات و مسئولیت‌های آن را پذیرا خواهد بود.
منبع: روابط عمومی گروه انتخاب
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا